Airis

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht klantenservice

Beste,
Ik bevind mij op het moment in het buitenland. Ik probeer al twee weken contact met jullie op te nemen i.v.m. met een 0 uren abonnement wat nog niet is doorgevoerd. Nu heb ik geprobeerd via een contactpersoon contact te leggen, deze moest gemachtigd worden en hiervoor heb ik het 1201 nummer gebeld. Hiervoor kreeg ik de klantenservice aan de lijn en zei vertelde mij dat het abonnement gewijzigd gaat worden naar een 0 uren contract maar dat dit 3 weken duurt voordat deze abonnementswijziging word doorgevoerd.
Echter eind december / begin januari heb ik contact met jullie gehad. Ik heb aangegeven dat mijn abonnement afgelopen is, dat ik het graag wil omzetten naar een prepaid kaart in verband met vertrek naar het buitenland. Toen is mij verteld dat een 0-uren contract handiger is om dat je dan als nog bereikbaar bent en je niet van simkaart hoeft te veranderen. Vervolgens is mij verzekerd dat vanaf 1 februari dit geregeld zou zijn. Nu staat er nog steeds een vodafone scherp L abonnement (16 euro p/m) geregistreerd. Vervolgens ben ik twee telefoontjes in het buitenland verder (10,66 euro) en een telefoontje vanuit Nederland. Dit omdat de chat niet werkten, er geen mogelijkheid is om te mailen en Facebook mij geen antwoord verschaft. Ik hoop dat jullie snel met een oplossing kunnen komen, om de belofte die jullie mij gemaakt hebben na te komen.
Met vriendelijke groet,
Iris Neeleman
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Airis ,

Ik begrijp dat deze situatie lastig is. Het forum is echter niet geschikt voor deze vragen, kijk hiervoor ook in de regels. Ik zal het topic daarom sluiten. Om contact op te nemen met onze klantenservice kun je kijken op deze site.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic