cimbomgs

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht klantenservice

ten eerste waarom kun je geen NIEUW BERICHT maken bij jullie Fantastische klantenservice, bang dat de site crasht.Vandaar mijn bericht hier.
Bel afgelopen week met de klantenservice stel wat vragen over mijn factuur en prompt er wordt opgehangen
omdat mevrouw zichzelf drie keer tegenspreekt, worden dit soort gesprekken niet opgenomen om misschien van te leren als organisatuie zijnde of gaan julllie lekker T mobile achterna de afgrond in.
Daarvoor het gesprek krijg lk nog de mededeling of ik wil meedoen met een enquete, prachtig oke ja doe mee, dan wordt u een half uur na het gesprek gebeld om te beoordelen hoe het gesprek is afgelopen. 1 week verder Vodafone moet nog steeds bellen, handig zo een enquete moeten jullie vaker doen wordt je veel wijzer door misschien kunnen jullie zelf het vodafone crew team inschakelen het loopt namelijk niet zo vlekkeloos.
2 Reacties 2
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
klagen op het vodafone forum is zinloos, evenals de klantenservice, er gaat niets voor je gedaan worden behalve standaard antwoorden dat men je begrijpt en het vervelend voor je vindt, zelfs een verwijzing naar de enige mogelijkheid om echt geholpen te worden zal je waarschijnlijk niet krijgen,daarvoor moet je hier zijn:
https://www.vodafone.nl/feedback/
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Cimbomgs,

Ik zie dat je boos bent, maar het heeft geen zin om 2 verschillende topics aan te maken zonder dat je ook uitlegt wat er nou precies aan de hand is. Daarom heb ik je andere topic ook verwijderd. Als je ons iets meer uitleg geeft dan kunnen we je misschien verder helpen. Wat is er dan precies mis met je factuur?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic