Edwinj2w

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht indienen

Goedemorgen, kan iemand mij vertellen waar ik een klacht in kan dienen bij vodafone?
Na meer dan een maand verder te zijn nog geen telefoon binnen, meerdere uren aan de telefoon gehangen (denk ondertussen wel 10 uur in totaal) Bel bijna elke dag sinds 22 juni om een iphone 13 met abo te krijgen en er gaat telkens wat mis, elke keer wordt er beloofd dat ik de iphone nu echt binnen 48 uur binnen krijg maar er gaat telkens wat mis. Ik heb ook een paar keer gevraagd om een leidinggevende te spreken maar die krijg je ook maar niet aan de lijn.
Als laatste kreeg ik weer een mail met een link die het niet deed, om het contract goed te keuren. De medewerker beloofde mij om het in de gaten te houden; maar heeft dat niet gedaan ben niet gebeld en na 10 beluren ben ik er ook wel klaar mee.

Ik kan ook nergens een mail of knop vinden om een klacht in te dienen.
Alvast bedankt

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Edwinj2w 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel vervelend allemaal en begrijpelijk dat je een

klacht wilt indienen. Dit kan via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/ 

Ze doen hun best om binnen 15 werkdagen te reageren. Mocht dat niet lukken, dan hoor je wanneer je wel een reactie krijgt.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Edwinj2w 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Heel vervelend allemaal en begrijpelijk dat je een

klacht wilt indienen. Dit kan via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/ 

Ze doen hun best om binnen 15 werkdagen te reageren. Mocht dat niet lukken, dan hoor je wanneer je wel een reactie krijgt.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic