Sinead73

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

klacht contract verlenging

In augustus heb ik mijn red pro select abonnement verlengt , maar blijkbaar is dat een red pro connect geworden , hier heb ik in november en in december resp €93 en €151 moeten betalen omdat ik ipv onbeperkt bellen naar eu , maar 200 belminuten heb in het contract

Hierover hebben gebeld 28 dec omdat we daar nu pas achter gekomen zijn 

Na een gesprek met medewerker gehad te hebben die het uit gezocht heeft en het inderdaad heel raar vond 

Ging er iets verkeerd met de telefoon ,toen een andere medewerker gesproken , die ging het de afdeling regelen dat het weer een rep pro select is geworden 

Maar het geld wat er dus veel te veel is berekend ong €150 

Krijgen we niet terug of kunnen we niet terug krijgen 

De medewerker wilde geen info of iets dergelijks geven om dit te kunnen regelen ,bleef maar zeggen zet dit niet kan ,maar waarom en verder uitleg kregen we niet en toen werd er zelfs opgehangen 

Als Vodafone nu ook terug had gekeken in de historie , dan hadden  ze kunnen zien dat we altijd dat red pro select contract hadden en dat we elke maand rond €50 betaalde en nu ineens bijna het dubbele en zelfs drie dubbele

Wat ik me ook afvraag is dat Vodafone mijn vrouw een contract heeft laten ondertekenen in het Nederlands terwijl ze geen Nederlands spreekt/leest en  schrijft  ( alleen Engels)

Dus nu is het zo dat de medewerker van een winkel iets verkeerd uitlegd en wij een contract tekenen en verder niks kunnen controleren dat we aan een verkeerd contract vast zitten ?

En het enige wat mijn vrouw heeft willen is haar contract VERLENGEN , dat is haar ook aangeboden met een andere telefoon , maar dit is niet verlengen, maar veranderen en op zo.n manier dat als je logisch nadenkt , dat je dat nooit zou doen , als je naar het verbruik kijk van haar belminuten 

Wij willen graag in contact komen die met iemand die meer uitleg over kan geven en dus ook het teveel betaalde geld terug kan laten storten en graag telefonisch , want heen en weer e-mailen schiet ook niet op 

Dus waar is de service gebleven voor een vaste ziggo Vodafone klant

met zeer teleurgestelde groet 

2 Reacties 2
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Sinead73 

Welkom op de Community van Vodafone.
Ik kan me voorstellen dat dit een vervelende situatie is. Zeker als er geen duidelijkheid is vanuit beide kanten waardoor het mis gaat.
Vanuit hier is het niet mogelijk om te oordelen war het mis gaat. Dit is omdat ik niet bij het gesprek aanwezig ben geweest en daarvoor laat ik het gesprek in de winkel ook in het midden.

Ik leg je graag meer uit over het verlengen van je abonnement.
Bij het verlengen is het mogelijk om een ander abonnement te nemen. Je hoeft namelijk niet te verlengen met hetzelfde abonnement.
Nu begrijp ik uit je bericht dat mevrouw dit wel wilde.

Het mes snijdt in deze situatie dan ook aan twee kanten.  Uit jouw bericht haal ik dat mijn collega's hadden moeten doorvragen en controleren welk abonnement mevrouw had. Dit zal ik intern aankaarten. Hiervoor mijn excuses voor het ongemak.
De andere kant van het mes is het stukje eigen verantwoordelijkheid om door te vragen als iets niet duidelijk is, eventueel uitleg vragen over het contract, contract te controleren en eventueel met mevrouw meegaan voor het aansluiten of verlengen van een contract. 

Indien er iets onduidelijk is bij het afsluiten, raad ik altijd aan om duidelijkheid te vragen (dit mag verder niks uit maken of het in het Nederlands of in het Engels is) en na het afsluiten het contract te controleren of daar alle juiste gegevens vermeld staan.  Je hebt namelijk recht op de zichttermijn van 14 dagen waarin het contract teruggedraaid kan worden. 

Ik ga geen beloftes maken, maar ik kijk graag met je mee of ik hierin iets kan betekenen.
Kun je mij een privebericht sturen met de volgende gegevens:
- Bedrijfsnaam
- Voor en Achternaam
- Adres en postcode bedrijf
- Klantnummer
- 06 nummer waar het over gaat
- Laatste 4 cijfers van het bankrekeningnummer (bedrijf).

Een privebericht stuur je door op mijn naam te klikken en daarna op verstuur bericht te klikken.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb helaas nog niks van je vernomen @Sinead73
Ik kijk graag met je mee hiervoor. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic