mdb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan wel janken

6 weken geleden abbo verlengd bij Vodafone met nieuw toestel. verlenging doorgevoerd, geen nieuw toestel ontvangen. Bellen naar klantenservice; nee, toestel is echt onderweg via koerier. niet dus (je mag toch niet liegen?). Verlenging geannuleerd. Kostte 7 werkdagen om door te voeren. Opnieuw verlenging gevraagd met nieuw toestel en zowaar na 4 werkdagen koerier voor de deur met nieuw toestel. Zit er geen micro-simkaart bij, dus kan er niks mee. Klantenservice gebeld, Micro-sim wordt opgestuurd. Kost 2 werkdagen. moet ik wel ff bellen om te activeren.... Ben er wel een beetje klaar mee. Ondermaatse operational excellence kost bedrijven hun kop, vodafone blijkbaar (nog) niet, wat een gepruts...
1 Reactie 1
hankiepankie

Meedenker
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Hey
 
Hmm, niet fijn dat je zo lang hebt moeten wachten op je telefoon. Dacht dat er normaal altijd een micro-sim bij de bestelling wordt geleverd. Als ik jou was had ik wel gevraagd om de simkaart in de winkel te gaan ophalen. Daar kunnen ze je simkaart ook vervangen door een microsim en dan hoef je tenminste niet te wachten totdat de post komt.
Snap dat je geen zin meer hebt om te bellen maar je kunt blij zijn dat de simkaart niet-geactiveerd wordt verstuurd. 😉 Dat is alleen maar om te voorkomen dat niemand met die simkaart kan bellen (kan altijd gebeuren dat de post op het verkeerde adres bezorgt, je weet het maar nooit).
Je kunt btw ook ff via Twitter of Facebook contact opnemen met Vodafone, hoef je iig niet meer te bellen! Zij kunnen je simkaart ook activeren.  
 
Gr.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic