fredje61

Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

kan voicemail niet aanzetten

Hallo,

Ik heb vandaag ontdekt dat mijn voicemail niet aanstaat. Geen idee hoe lang dit al zo is helaas...
Ik heb geprobeerd via 12331 voicemail aan te zetten, maar helaas krijg ik dan alleen een stem die zegt "goodbye".

Bel ik 1233 krijg ik te horen:

"You are not registered for vodafone voicemail. To be provisioned for voicemail press 1".
Als ik dat doe gaat de beltoon over, waarna gezegd wordt: "sorry, the number is not answering".

Nou vind ik het sowieso al vreemd dat ik in het Engels word aangesproken, dus neem ik aan dat er ergens iets niet goet staat.
Ik heb een huawei ascend p7 met android 5.1.1

Is er iemand bekend met dit vervelende probleem en weet iemand de oplossing hiervoor?

Bij voorbaat dank natuurlijk!

Vriendelijke groet,

Fred

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
fredje61
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Kyra,

Beetje laat maar alsnog:

Ik ben zaterdag naar de Vodafone winkel in Vlissingen geweest.
Een tijdje met de medewerker bezig geweest met allerlei instellingen, maar helaas bleek het probleem complexer te zijn dan gedacht.
Hij heeft toen naar iemand (jullie helpdesk?) gebeld van wie hij allerlei instructies kreeg. Naa een paar keer opnieuw opstarten functioneerde voicemail weer. Moest alleen alle instellingen opnieuw invoeren.

Het probleem is dus verholpen, maar vraag me niet hoe...

Ik ben in ieder geval geholpen en dus tevreden.

Groetjes,

Fred

Bekijk in context

6 Reacties 6
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
fredje61 , de meldingen die je krijgt heb ik eerder gezien bij klanten waarbij de voicemail niet was toegevoegd aan het abonnement. Neem even contact op met de klantenservice. Dat kan door te bellen met 1201, via de chat op onze website, of via Facebook of Twitter. Mijn collega's voegen de voicemail dan toe, dan moet het werken 🙂
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
fredje61, is het nog gelukt met de voicemail?
fredje61
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Kyra,

Beetje laat maar alsnog:

Ik ben zaterdag naar de Vodafone winkel in Vlissingen geweest.
Een tijdje met de medewerker bezig geweest met allerlei instellingen, maar helaas bleek het probleem complexer te zijn dan gedacht.
Hij heeft toen naar iemand (jullie helpdesk?) gebeld van wie hij allerlei instructies kreeg. Naa een paar keer opnieuw opstarten functioneerde voicemail weer. Moest alleen alle instellingen opnieuw invoeren.

Het probleem is dus verholpen, maar vraag me niet hoe...

Ik ben in ieder geval geholpen en dus tevreden.

Groetjes,

Fred
Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te horen
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
fredje61, fijn dat het opgelost is!
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie meer. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic