joopvdl

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan status feedback niet vinden

hoi,

ik heb een klacht (verzoek oftewel feedback, zeggen ze bij Vodafone) ingediend via de feedback-pagina van Vodafone.
Heb een mail gekregen met een registratienummer en een link naar my vodafone.
Die link voert naar de startpagina van my vodafone. Maar ik kan nergens vinden waar ik de status kan opvragen.
Wie kan mij de juiste link geven?

dank, Joop
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
goede avond@joopvld, zoals stevied86 al aangeeft kan je indien je al over bent gegaan naar het nieuwe systeem bij " vragen & verzoeken" de status van je feedback opvragen. Je geeft aan dat je inlogt met je mobiele nummer, je bent helaas nog niet intern overgezet, hierdoor zal je de feedback die je hebt ingediend niet in My Vodafone kunnen volgen, de e-mail die je ter bevestiging hebt ontvangen is een automatisch bericht. Je hebt wel een registratie nummer ontvangen, hiermee kan je wel de status opvragen via de klantenservice.Gemiddeld word de feedback binnen 10 werkdagen beantwoord.
groetjes,
Daims

Bekijk in context

10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@Joopvdl,

Op welke manier log je in op my Vodafone?
Sta je al in het nieuwe systeem en log je in met je emailadres dan kun je naar de website gaan. Onder het kopje vragen en verzoeken kun je hem terug vinden. Op de app is dit helaas nog niet mogelijk.

Groetjes stevied86
joopvdl
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik log in met mijn telefoonnummer. Zie dus nergens een kopje vragen en verzoeken. Moet ik dan met mijn emailadres inloggen? Is dat beter? Op dit moment krijg ik daarmee nog de boodschap dat er geen account is met dat adres. Zou ik het dan moeten aanmaken?

dank voor je hulp, groet, Joop
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@joopvld

Je kunt alleen inloggen met je e-mail adres s je al in het nieuwe systeem van vodafone staat. Als je hier nog geen sms over hebt ontvangen kan dit ook nog niet en kun je het dus ook nog niet inzien.

Groetjes stevied86
joopvdl
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ah, dat is duidelijk.
Maar denk jij dat je in het oude systeem dus niet bij deze pagina kunt? Want ik kan dus wel gewoon (in mijn browser) naar de webversie van my vodafone.


Anonymous
Niet van toepassing
Hey@joopvld,

Zover ik weet zit dit niet in het oude my vodafone. Ik kan het natuurlijk mis hebben maar ik meen van niet. Pas zodra je inlogt op de nieuwe website dan zul je dit kunnen zien.

Groetjes stevied86
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
goede avond@joopvld, zoals stevied86 al aangeeft kan je indien je al over bent gegaan naar het nieuwe systeem bij " vragen & verzoeken" de status van je feedback opvragen. Je geeft aan dat je inlogt met je mobiele nummer, je bent helaas nog niet intern overgezet, hierdoor zal je de feedback die je hebt ingediend niet in My Vodafone kunnen volgen, de e-mail die je ter bevestiging hebt ontvangen is een automatisch bericht. Je hebt wel een registratie nummer ontvangen, hiermee kan je wel de status opvragen via de klantenservice.Gemiddeld word de feedback binnen 10 werkdagen beantwoord.
groetjes,
Daims
Zaph

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
Ik log in met het nieuwe systeem, maar ondanks 2 'Case aangemaakt Email's met een vraagnummer erin zie ik alleen "Er zijn geen vragen."

En aangezien dit (naast een 0900-nummer) mijn enige mogelijkheid tot communiceren met Vodafone is baal ik behoorlijk...
Anonymous
Niet van toepassing
Hey Zaph,

Dan raad ik je aan om contact hierover op te nemen met de klantenservice. Ik kan me goed voorstellen dat dit frustrerend is.

Groetjes stevied86
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
Zaph,

Vreemd dat jij je ingediende e-mails niet kunt inzien...
Je geeft aan alleen via 0900 contact op te kunnen nemen je kan de klantenservice ook bereiken via 1201 met je vodafone mobiele nummer of via de chat medewerkers.

https://www.vodafone.nl/support/contact/

Groetjes,
daims
Zaph

Gedreven Meedenker
  • 27Posts
  • 2Oplossingen
  • 1Likes
daims schreef:
...je kan de klantenservice ook bereiken via 1201 met je vodafone mobiele nummer of via de chat medewerkers.
Niet als je geen klant meer bent, maar wel een conflict hebt en niet het hele verhaal weer voor de duizendste keer wilt uitleggen.

Maar da's een ander verhaal - het ticketsysteem werkt niet goed, daar gaat het om.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic