chantal1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan nieuwe simkaart niet activeren

vandaag mijn samsung S7 ontvangen en wil mijn nieuwe simkaart die erbij zat activeren, maar dat gaat niet!
en jullie zijn ook niet via de telefoon te bereiken, hoe nu verder dit weekend?
18 Reacties 18
niels_galder

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem. Als ik inlog op My Vodafone en naar de juiste pagina ga (zoals omschreven in de brief die ik ontvangen heb) dan staat er dat er geen nieuwe simkaarten om te activeren zijn. Dit is wel balen en jullie zijn niet bereikbaar telefonisch. Kan ik mijn huidige simkaart gebruiken of moet ik dan straks alles weer opnieuw instellen als de nieuwe simkaart het gaat doen?
Anonymous
Niet van toepassing
De klantenservice is in het weekend bereikbaar. Je kunt of bellen naar 1201 of via 0800-0094. Mijn collega's kunnen de simkaart voor je activeren. Je kunt het eventueel ook via de chat proberen.
Anonymous
Niet van toepassing
Als je huidige simkaart in het nieuwe toestel past, kun je deze ook gebruiken. In dit geval hoef je niet perse een nieuwe simkaart te activeren.
Vincent2

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb een s7 met nieuwe simkaart. Volgens de winkel werd die na 10 minuten actief. Na 3 uur contact opgenomen met vodafone. Hele vragenlijst om te kijken wie ik wel echt was. Ja de aanmelding blijft hangen... we zetten hem er door. Overeen uur moet die het doen.
Zaterdag gebeld. Simkaart doet het nog niet. Weer die vragenlijst. Ja die is pas gisteren avond aangevraagd en word binnen 48uur geactiveerd. Ja kab ik julie berijken dan?? Ja u kunt gewoon contact opnemen op zondag met ons.

Nu zondag...geen actieve simkaart. Telefonish en chat geen vodafone berijkbaar. Wat een slechte service!

Nieuwe tel en moet tot maandag wachten zeker? Nieuwe klanten worden beter geholpen dan bestaande klanten.
Anonymous
Niet van toepassing
De klantenservice is op zondag geopend. Welk nummer heb je gebeld
De vragenlijst is puur voor de verificatie. Wij vragen dit ivm jouw gegevens. Anders zou iedereen erbij kunnen.
Ik hoop voor je dat de simkaart snel geactiveerd is.
Vincent2

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
1201 zoals overal vermeld.
Anonymous
Niet van toepassing
Dat is raar, hoe laat heb je hun gebeld? Op 1201 zal je normaliter iemand aan de telefoon krijgen.
Vincent2

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Er word gezegd alleen te berijjen na tot za via bandje
Anonymous
Niet van toepassing
Na dat bandje zou je normaliter een collega van mij aan de telefoon moeten krijgen .
Vincent2

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Via de fodafone app: van maandag tot zaterdag. Tot 20:00 berijkbaar. Chat gaat niet open via de app.
Vincent2

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vandaag weer gebeld. Nu blijft het verwerken nog hangen. Dit duurt 48 uur. Dus al vanaf vrijdag. Nu maandag en krijg ik te horen dat technische afdeling het verder onderzoekt en dat 48 uur duurt. Ja want die werke niet in het weekend. Nieuwe telefoon met sim kaart. Maar al 4 dagen er niks mee kunnen doen. Had echt geen nut dus dat pre-ordenen.
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Heej @Vincent2, wat een teleurstelling! Ik kan me goed voorstellen dat je jouw S7 graag zo snel mogelijk wilt kunnen gebruiken. Als het is doorgezet naar de technische dienst, dan zullen zij er alles aan doen om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Laat je het ons weten hoe je S7 bevalt, zodra je deze gaat gebruiken? 🙂 Groetjes, Désirée
edbe

Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
dus je had ook je bestaande sim kaart kunnen gebruiken ???
heb een abbonement verlenging gedaan.
Anonymous
Niet van toepassing
Zolang de oude simkaart het doet, kan je deze zeker gebruiken in je nieuwe telefoon mits dat hij past
edbe

Gedreven Liefhebber
  • 53Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
ik heb de nieuwe geactiveerd....dus weet niet of de oude nog werkt.
Anonymous
Niet van toepassing
Als het goed niet meer zodra de nieuwe simkaart het doet
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic