rene16

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan niet opwaarderen via app

Beste mensen, ik was vorige week in Frankrijk en probeerde mijn tegoed op te waarderen via Vodafone app. Ik krijg dan de keuze om de manier waarop te kiezen en kies dan voor .. eenmalig opwaarderen.... Dan wordt ik uiteindelijk doorverbonden naar een browser naar in my vodafone waar ik zie dat ik ingelogd ben dat ik automatisch uitgelogd ben omdat ik een tijd niet actief was (terwijl dat dus niet zo is!) Uitleggen en weer inloggen helpt niet . Het blijft in een cirkeltje rondgaan.
Wat is er mis? Overigens ben ik nu in NL en gebeurt er hetzelfde.
4 Reacties 4
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 22Oplossingen
  • 63Likes
Hoi rene16 , ik zie dat er nog niemand op je topic reageerde. Vervelend dat het opwaarderen niet lukt! Probeer eens de app volledig te verwijderen en opnieuw te installeren. Ervaar je dan nog altijd dezelfde problemen, dan raad ik je aan even contact op te nemen met de klantenservice zodat dit verder onderzocht kan worden.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer, het topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic