peterpech

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan niet meer in vodafone app komen

Sinds enkele dagen kan ik niet meer in, mijn vodafone app ,komen.
Het oude systeem werkt niet meer en voor het nieuwe dwz mijn emailadres dat kan ik niet invullen want hij wil niet de letters doen via. Het keyboard
4 Reacties 4
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi @peterpech
Lukt het ook niet met onderstaande werkwijze?

  • Log zelf in met het 06-nummer en wachtwoord
  • Kies in het volgende scherm (‘Nieuwe inlog voor My Vodafone’) voor de knop ‘Maak een nieuwe login aan’
  • Voer je e-mail adres in en bevestig hem
  • Je ontvangt een e-mail. Klik daarin op de link om jouw e-mailadres te bevestigen
  • Vervolgens kun je inloggen met je e-mail adres en het wachtwoord dat je eerder ook al gebruikte
Ik hoor graag of het gelukt is.
Rastasmurf92

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goede avond,

Na al zeker bijna 15 jaar trouwe klant bij jullie te zijn. En met plezier gebruik te maken van jullie
vodafone App en daar tevreden over te zijn. Kan ik na de laatste update niet meer inloggen en word ik
telkens door verbonden naar de website. Ik heb de app al een paar keer verwijderd en opnieuw gedownload.
Mij opnieuw ingelogd enz. en elke keer als ik dan op mijn profiel rondje wil klikken zodat ik in het
duidelijke en overzichtelijke hoofdmenu kom van de my vodafone app koppelt hij hem door naar de website.
Wat ik hoogst vervelend vind. ik heb daar geen overzicht over hoeveel internet mb's ik nog heb laatstaan dat ik een duidelijk overzicht voor mijn neus heb. ik heb vrijwel alles al geprobeert. Maar nadat ik vanaf nu dus met mijn email adres in moet loggen in plaats van mijn 06 nummer. doet niks meer zoals het hoort. Help!

mvg. A van Veen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Rastasmurf92,

Je zou eens contact kunnen opnemen met de klantenservice zodat de technische dienst dit verder kan opnemen. Je hebt namelijk al vele opties geprobeerd die helaas geen effect hadden.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Rastasmurf92heb je misschien prepaid? In dat geval vind je hier op ons forum meer informatie over.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic