MatthijsT

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

kan niet meer gebeld worden, kan wel uitbellen

Sinds gister/vandaag kan ik niet meer gebeld worden, ik kan wel uitbellen. 
 Heb mij telefoon al uit en aangezet. Vliegtuigmodus aangezet en weer uitgezet, niks werkt.

Heeft iemand een oplossing?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 52Likes

Heb je al Bellen via Wifi aangezet. Om te kijken of je dan wel gebeld kan worden.

Is er een storing misschien in de buurt bij Vodafone ik zie namelijk hier 

dat er sinds vandaag een storing bekend is

Misschien kan dit de oorzaak zijn.

 

Bellen via Wi-Fi inschakelen

Om Bellen via Wi-Fi in te schakelen, doe je het volgende:

  1. Controleer of je voldoet aan bovenstaande criteria. Controleer ook de het versienummer van de aanbieder via Instellingen > Algemeen > Info. Als er een nieuwere versie beschikbaar is, verschijnt er automatisch een melding in beeld.
  2. Ga naar Instellingen > Telefoon. Je ziet hier een kopje genaamd Bellen via Wi-Fi.
  3. Schakel de functie in.
  4. Controleer of Bellen via Wi-Fi correct ingeschakeld is door de Vliegtuigmodus aan te zetten en daarna Wi-Fi in te schakelen. Als het goed is verschijnt er nu een aparte providernaam in beeld. In het geval van Vodafone is dat Vodafone NL Wi-Fi.

 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 52Likes

Hoi @MatthijsT 

Om wat voor Telefoon gaat het, wat meer informatie zou fijn zijn.

 

MatthijsT
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Iphone 11 pro max

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 52Likes

Heb je al Bellen via Wifi aangezet. Om te kijken of je dan wel gebeld kan worden.

Is er een storing misschien in de buurt bij Vodafone ik zie namelijk hier 

dat er sinds vandaag een storing bekend is

Misschien kan dit de oorzaak zijn.

 

Bellen via Wi-Fi inschakelen

Om Bellen via Wi-Fi in te schakelen, doe je het volgende:

  1. Controleer of je voldoet aan bovenstaande criteria. Controleer ook de het versienummer van de aanbieder via Instellingen > Algemeen > Info. Als er een nieuwere versie beschikbaar is, verschijnt er automatisch een melding in beeld.
  2. Ga naar Instellingen > Telefoon. Je ziet hier een kopje genaamd Bellen via Wi-Fi.
  3. Schakel de functie in.
  4. Controleer of Bellen via Wi-Fi correct ingeschakeld is door de Vliegtuigmodus aan te zetten en daarna Wi-Fi in te schakelen. Als het goed is verschijnt er nu een aparte providernaam in beeld. In het geval van Vodafone is dat Vodafone NL Wi-Fi.

 

MatthijsT
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Net contact gehad met VF. Er is een storing sinds vanochtend. Aankomende nacht komt er een update en dan moet het weer werken 🙂

Dave!

Gedreven Raadgever
  • 191Posts
  • 13Oplossingen
  • 52Likes

Laat het even weten wat de uitkomst is hier, ook wel leuk voor de moderators en leden.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels opgelost @MatthijsT?

MatthijsT
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inmiddels is het opgelost :). De update vanuit VF heeft goed geholpen.  Heb hier niks voor hoeven doen

Deze topic mag weer gesloten worden.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen @MatthijsT 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic