abdi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan niet inloggen op de vodafone app

meerdere malen geprobeerd in te loggen en zelfs wachtwoord aangepast, lukt het me niet om toegang te krijgen tot de app...

hebben hier meerdere mensen last van?
3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi abdi
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Heb je de app al eens delete van je telefoon en opnieuw erop geplaatst?
Als dit dan nog niet lukt zou je dan contact op willen nemen met de klantenservice van Vodafone. Deze mensen kunnen in het systeem kijken wat er aan de hand is. Dit kunnen wij als klanten onder elkaar niet vanwege privacy redenen.

Laat nog even weten of het is gelukt en wat je hebt gedaan 🙂
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Is het ondertussen gelukt @abdi? Of heb je contact gehad met onze klantenservice?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic