Leijsten05 schreef:
Het is wel een beetje makkelijk om te zeggen ga het maar uit zoeken om extra kosten te maken om het na te kijken allemaal.
Wij geven de problemen aan en jullie moeten het oplossen...
Ik heb nooit problemen gehad met KPN, had beter daar kunnen blijven anders.
Gr
Eric
Hoi Eric,
Ik vind het erg jammer zo'n post te lezen, een Forum is toch juist bedoeld om elkaar te helpen?
Ik heb helaas geen glazen bol die me kan vertellen wat het probleem is, of wat jij al geprobeert hebt om het op te lossen, had ik er maar één.
Ik wil je uitnodigen eens hier te gaan kijken, dit is een goed voorbeeld van waar de samenwerking tussen users en mods toe kan leiden.
http://forum.vodafone.nl/t5/HTC-toestellen-Desire-S/HTC-Desire-HTC-Wildfire-reboot/td-p/3127
Groet,
Chris
Moderator
Vodafone Forum
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.