Brieks

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan niet inloggen bij blackberry id en bb app world

ik kan op mijn bold 9900 niet inloggen bij zowel blackberry id als bb appworld. Wie kan mij hiermee helpen?
 
Mvg, Bryan
12 Reacties 12
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi Brieks,

Waarschijnlijk zullen er wel gebruikers zijn die je verder kunnen helpen maar niet met de informatie die je ons geeft.

Wat gebeurt er precies, krijg je een foutmelding, waar probeer je in te loggen? enz enz

Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum




Brieks
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hey Chris,
 
Als ik probeer in te loggen bij Blackberry ID krijg ik continu de melding kan niet aanmelden bij uw blackberry ID account en die melding krijg ik ook als ik wil inloggen bij appworld. Als ik dit op een PC doe lukt het zonder problemen.
 
Ik ben vorige week overgestapt van t-mobile naar vodafone en sindsdien kan ik niet meer inloggen. Kan het misschien aan de overstap liggen.
 
groeten Brieks
Leijsten05

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies het zelfde probleem, kan ook niet in de app world inloggen.
Krijg de melding:
Kan niet aanmelden bij uw blackberry ID-account.
 
Ik heb de nieuwe telefoon blackberry 9900.
Bij me oude telefoon (blackberry torch) deed hij het wel gewoon.
 
 
Wat is hier de oorzaak van?
 
Ik heb ook afgelopen week over gestapt van KPN naar Vodafone
 
Gr
 
Eric
LorisR

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,
 
ik heb precies hetzelfde probleem als Eric en Bryan. Als ik bij mijn blackberry ID probeer in te loggen staat er 'kan niet aanmelden bij uw Blackberry ID account', maar op de pc doet ie het wel gewoon. Dit heb ik nu al een weekje ofso.
 
Als iemand een oplossing heeft stuur dan even een mailtje naar me: loris.renaud@live.nl
 
 
mvg, Loris Renaud
Leijsten05

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ligt dat aan Vodafone?
 
Bij kpn deed hij het altijd maar nu niet meer...
 
De accu is ook aan naar de klote, eergister aan de oplader gedaan de volgende dag wilde ik hem pakken en kreeg hem niet meer aan.
De accu uit de telefoon moeten halen en toen starte hij pas weer op.
Daarna ging de accu nog niet eens een dag mee nog niet eens een halve dag...
 
Weet iemand een een mail adres van blackberry of een link waar ik mijn accu ter reparatie kan indienen?
 
Oplossingen kunnen jullie sturen naar eric@eric-leijsten.nl
 
 
Gr
 
Eric
 
 
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Guys,

Ik begrijp dat het vervelend is dat jullie niet kunnen inloggen, maar een Topic opvullen met opmerkingen dat het bij jullie ook niet werkt is ook geen constructieve bijdrage.

Ik wil jullie vragen te stoppen met melden dat het bij jullie ook niet werkt gezien dit niets uithaalt, beter kunnen jullie doorgeven wat er al geprobeert is om het probleem op te lossen.

Heeft iemand al eens contact opgenomen met de mensen van de afdeling Internet Everywhere?
Ik heb het vermoeden dat het hier gaat om persoonlijke problemen en geen bulkproblemen.

Laat het ze weten, vragende mensen kunnen tenminste geholpen worden.

Greetz,

Chris

Moderator
Vodafone Forum



Leijsten05

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is wel een beetje makkelijk om te zeggen ga het maar uit zoeken om extra kosten te maken om het na te kijken allemaal.
 
Wij geven de problemen aan en jullie moeten het oplossen...
Ik heb nooit problemen gehad met KPN, had beter daar kunnen blijven anders.
 
Gr
Eric
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Leijsten05 schreef:
Het is wel een beetje makkelijk om te zeggen ga het maar uit zoeken om extra kosten te maken om het na te kijken allemaal.

Wij geven de problemen aan en jullie moeten het oplossen...
Ik heb nooit problemen gehad met KPN, had beter daar kunnen blijven anders.

Gr
Eric

Hoi Eric,

Ik vind het erg jammer zo'n post te lezen, een Forum is toch juist bedoeld om elkaar te helpen?
Ik heb helaas geen glazen bol die me kan vertellen wat het probleem is, of wat jij al geprobeert hebt om het op te lossen, had ik er maar één.

Ik wil je uitnodigen eens hier te gaan kijken, dit is een goed voorbeeld van waar de samenwerking tussen users en mods toe kan leiden.

http://forum.vodafone.nl/t5/HTC-toestellen-Desire-S/HTC-Desire-HTC-Wildfire-reboot/td-p/3127

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum

Brieks
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heren mijn probleem met het inloggen is opgelost,
Ik heb een OS upgrade gedaan, hij loopt nu op 7.0.0.440 en hij doet het weer ook heb ik gemerkt dat het volume bij het afspelen van muziek harder is.
 
Dus dit is een goede oplossing (voor mij dan)
 
Groetjes Bryan
Marjolijn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem met mijn BB-ID en ook sinds ik gister van HI naar vodafone ben overgegaan..
Maar nu ben nog niet zo op de hoogte van de OS-termen..
Waar kan ik de upgrade vinden om een nieuwe OS upgrade uit te voeren?

Alvast bedankt!
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Marjolijn,

Een OS update word mee bedoelt een Operation System (Dus waar je toestel op loopt) update. Deze kun je via Blackberry Desktop Manager downloaden en de update geven. Hoop dat dit je verder helpt!
Marjolijn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Patrick,
Nog bedankt voor je uitleg!

On-topic:
Ik had tot gister het zelfde probleem en op google word je niet veel wijzer..
Aan/uit, battery pull gedaan, app world eraf en opnieuw.. Niets werkte..

Naast het forum hier ook naar de winkel gegaan en deze hadden 3 opties:
1. Software update via desktop (OS update dus haha) (computer gaf aan dat er nog een wachtwoord ingevoerd moest worden.. Terwijl we juist op dit punt vastlopen.. Dus kwam niet verder)

2. Ter reparatie opsturen (duurt zo'n 2 a 3 weken)

3. Het toestel terug zetten in fabrieksinstellingen ( dit heb ik gedaan, ik kreeg weer dezelfde fout.. Toen maar een nieuw account aangemaakt, nieuw mailadres en wachtwoord.. Nu doet mijn telefoon het eindelijk naar behoren! Er is dus wel een oplossing! Alleen een rigoureuse)

Hoop dat jullie er iets aanhebben!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic