Astrid k76

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan niet bellen of gebeld

sinds 8 januari kan ik niet meer bellen of gebeld worden. order "hangt" ergens en kan niet opgelost worden. ontvang geen info of oplossing van Vodafone ondanks wekelijks contact vanuit mijn kant. Er wordt geen oplossing geboden! ONGELOFELIJK SLECHT! HOE KOM IK VAN DIT ABONNEMENT AF???

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

kun je mij anders een een privébericht sturen @Astrid k76 met daarin je naam, mobiele nummer, adres, postcode, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Ik kijk graag voor je na of ik hierin iets kan betekenen voor je. 

 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11782Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Astrid k76 
Dit is een klanten helpen klanten Community van Vodafone. Het is natuurlijk heel vervelend dat je aanvraag niet soepel verloopt. Dit probleem zal echt opgelost moeten worden door Vodafone. 

Er komen hier op de Community mensen van Vodafone en die kunnen je vraag oppakken. Ik weet niet hoe het zit met het ontbinden van je abonnement, als deze niet werkt zoals het moet werken. Graag nog even wachten en dan komt er iemand die je helpt. 

Succes en een fijn weekend gewenst, ondanks dit probleem. 

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Hoi @Astrid k76

Wat vervelend om te horen dat dit proces zo moeizaam verloopt. Is hier al een case voor aangemaakt via de klantenservice? Wat is ondertussen de status?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je nog een update voor ons @Astrid k76
Mocht je willen dat wij met je meekijken naar het onderzoek, dan horen we het graag.

Astrid k76
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas nog geen bevredigende oplossing voor het probleem. Mijn omzetting "hangt" in het systeem, dat krijg ik steeds door. Een tussenoplossing die geboden is, dat ik zelf een prepaid simkaart haal bij de Vodafone winkel. 

 

Ben nog steeds zeer ontevreden in ieder geval

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

kun je mij anders een een privébericht sturen @Astrid k76 met daarin je naam, mobiele nummer, adres, postcode, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. Ik kijk graag voor je na of ik hierin iets kan betekenen voor je. 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic