jjeroen00

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan me niet in het netwerk registreren blackberry

ik kan me niet registreren in het netwerk met me blackberry bold 9930 wie kan me helpen!!!!!
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Je dient voor de BlackBerry apparte apn instellingen te hebben. Mijn collega's van de klantenservice kunnen kijken of deze erop staan en anders toevoegen. Tevens kunnen zij ook de servicebooks van BlackBerry naar je toe sturen. Hierbij dien je dan een battery repull uit te voeren. (Oftewel de batterij uit het toestel halen terwijl deze nog aan staat.)
Het beste kun je dus met een ander toestel contact opnemen zodat je dit met ze kunt uitvoeren.
jjeroen00
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
de apn instellingen heb ik al goed staan volgens mij APNblackberry.vodafone.nl gebruikers naam en wachtwoord is allebei vodafone. maar welke service boeks moet ik allemaal hebben dan ? en hoe kom ik daaraan . heb nu alleen blackberry identity en provisioning en 2x wifi als service boeken erin staan
Anonymous
Niet van toepassing
Neem hiervoor contact op met de smartphone crew. Zij kunnen deze versturen naar je en de instellingen in de systemen controleren
jjeroen00
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
sorry maar hoe moet ik daar dan contact mee opnemen
Anonymous
Niet van toepassing
1201 bellen 🙂 zie ook www.vodafone.nl/support/contact
Vanuit hier kunnen we helaas niet in de desbetreffende systemen.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic