Arlanaa

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kan ik met bb blox nog steeds op internet op een samsung aangezien de overgebleeven mb's

goedendag 
 
Ik zit met een vraag, ik heb een blackberry curve, en wil naar een samsung overstappen. 
Alleen nu heb ik tot begin volgende maand nog myn blackberry blox., kan ik die aantal mb's nog gewoon blijven gebruiken als ik 
naar een samsung overstap? Of kunnen die mb's omgezet worden naar internet voor samsung? 
 
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
ik bedoelde te zeggend dat je hem gewoon kunt blijven gebruiken met het andere toestel tot de blox afgelopen is. Tussentijds stoppen is dan ook niet nodig.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Arlanaa,

Je kunt je blox blijven gebruiken tot hij afgelopen is. Daarna kun je een andere internet BloX nemen 🙂
Arlanaa
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat snapte ik wel maar ik bedoel ik wil voor dat me bundel van bb blox afgelopen is naar een andere telefoon gaan samsung s plus maar daar kan toch niet de bb blox bij gebruikt worden ?
 Er dan geen mogelijkheid dat me bb blox veranderd kan worden naar een andere blox dat ik dus gewoon me samsung s plus kan gaan gebruiken met de aantal mb's die ik nog overheb op me bb blox
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
ik bedoelde te zeggend dat je hem gewoon kunt blijven gebruiken met het andere toestel tot de blox afgelopen is. Tussentijds stoppen is dan ook niet nodig.
Arlanaa
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke dan ga ik dat zo snel mogelijk uittesten in ieder geval bedankt voor de info tot nu toe 😄 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic