Ejanssen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

kado bij verlenging?

Ik mag volgemde week verlengen maar nou is me al paar keer gebeurt dat het een week  later verlenging is met een gratis tablet.

Weet iemand wanneer er weer zo aanbieding komt of zit dat er voorlopig niet in? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Ejanssen ,

 

Dat is een goede vraag maar helaas niet te beantwoorden. Fabrikanten en/of providers verklappen dit echter niet zomaar (i.v.m. de marketing). Dus wanneer je een promotie zoals smartwatch, koptelefoon of tablet kunt verwachten is onduidelijk.

 

Net als de supermarkt, woensdag is het vaak nog onduidelijk wat er volgende week in de aanbieding is.

 

Blijf vooral de pagina in de gaten houden en wie weet!

Bekijk in context

3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @Ejanssen ,

 

Dat is een goede vraag maar helaas niet te beantwoorden. Fabrikanten en/of providers verklappen dit echter niet zomaar (i.v.m. de marketing). Dus wanneer je een promotie zoals smartwatch, koptelefoon of tablet kunt verwachten is onduidelijk.

 

Net als de supermarkt, woensdag is het vaak nog onduidelijk wat er volgende week in de aanbieding is.

 

Blijf vooral de pagina in de gaten houden en wie weet!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11821Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Haha, als ik een glazenbol had gehad dan kon ik het je wel vertellen. Je moet altijd maar net geluk hebben. Niemand kan je vertellen hoe of wat en de bedrijven zullen hun promotie niet van te voren bekend maken. 

Succes met je beslissing! ???

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 876Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @Ejanssen 
Een warm welkom op de Vodafone Community.

Leuk dat je overweegt om je Vodafone abonnement te verlengen! Net als @SamsungExpert en @Energieboy durf ik je niet te vertellen of er binnenkort een speciale aanbieding aan zit te komen. Dit is ook bij ons niet bekend. Ik heb je wel een mailtje gestuurd, waardoor het verlengen wellicht iets aantrekkelijker wordt. Bestel je namelijk via mijn link, dan krijg je nog iets extra korting! Altijd mooi meegenomen ^^

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic