Marcoolink

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

is het nou zo moeilijk toe te geven voor Vodafone??

na ongeveer 10 uur bellen en ontelbare medewerkers aan de telefoon eindelijk toestemming om uit te porteren.
op mijn locatie werkt het gewoon niet , inmiddels door vodafone bevestigd.opgelost zou je zeggen.....
helaas staat er nog steeds een naar mijn mening onterechte rekening open. Dus na elke dreigbrief weer in de telefoon en elke mederwerker begrijpt me, snapt het helemaal, vind het ook onzin en had niet mogen gebeuren dus gaan regelen dat het bedrag kwijtgescholden word. Helaas nog nooit teruggebeld, geen mail ontvangenen dit al een paar maanden lang!!!
Ik snap echt niet dat het zo moeilijk is om een klant te zeggen: sorry dit is fout gegaan wij lossen het op, onze excuses. want na 10 uur bellen, minimaal 6 aangemaakte cases en ongeveer 30 medewerkers waarvan minimaal de hleft belooft contact op te nemen en dat ongeveer 2x wel gelukt is denk ik dat een klant daar recht op heeft.
maar helaas kom ik niet verder als een voorstel om 90 van de 123 euro terug te krijgen en dan nog zonder excuses of sorry. ik ben zeer teleurgesteld, hetb gaat niet meer om het bedrag hoor Vodafone, maar meer hoe er met klanten omgegaan word.
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Marcoolink

Ik verzoek je om je topic iets te verduidelijken. Andere forumgebruikers kunnen aan je huidige topic niet afleiden waar het nou precies over gaat. Kun je tevens het doel van je topic beschrijven?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic