Mensen,
Ik herhaal mijn woorden van een ander onderwerp. Het is dus niet de bedoeling om hier een klacht neer te leggen, dan word het onderwerp door ons gesloten. Bij deze is het onderwerp gesloten. Ik leg de volgende brief/statement van onze directeur klantenservice in dit onderwerp vast voor nadere toelichting.
Geachte klant,Naar aanleiding van onze email heeft u ons laten weten dat u niet geheel tevreden bent met het gebaar van Vodafone dat u op 2, 3, 4 en 5 mei gratis kunt bellen en sms’en. Het spijt ons dat dit het geval is, omdat we dit gebaar zorgvuldig hebben gekozen. Wij lichten dit graag toe.Wij betreuren het door de storing veroorzaakte ongemak en willen daarom graag iets doen voor alle klanten om de pijn te verzachten. Ongeveer een kwart van onze klanten heeft last gehad van de storing. Daarbij verschilt de impact van de storing van klant tot klant. Daarom hebben we gekozen om een universeel gebaar te maken waar zoveel mogelijk klanten iets aan hebben en wat ook technisch en operationeel uitvoerbaar is. Wij begrijpen uit uw reactie dat u dit helaas niet als positief ervaart, echter zal er naast het gebaar geen compensatie plaatsvinden.Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Harry OdenhovenDirecteur Klantenservice Vodafone Nederland