jeffreyth

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

is er een manier waardoor ik kan weten of me werkgever belt

iedereen in bedrijf gebruik vodafone is een zakelijke netwerk  alleen ik wilde weer wat anders
ik neem een eigen telefoon
 
ik moet toch echter weten hoelang dit nog gaat duren want me werk staat stil als ik niet bereikbaar ben samen met 30 andere ligt werk stil voor ons  en gaat dit naar andere
 
 
4 Reacties 4
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Ik neem aan dat je het over de storing momenteel hebt. Er is door onze CEO verschillende status updates over de storing gemeld. Dit kun je vinden op de volgende pagina.

Vodafone Herstel
Menno

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
 
Leuk gebaar van Vodafone... Data zijn bewust gekozen aangezien dan een (groot) deel van Nederland op vakantie in het buitenland zit en daar geldt het natuurlijk weer niet...
yvonne

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waardeloos gebaar en inderdaad is half nederland dan op vakantie.
En het is voor mij in omgeveing Den Haag nog steeds waardeloos om op 3G te gaan en ook bellen is nog steeds waardeloos.
 
Bedankt Vodafone voor dit gebaar
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Mensen,

Ik herhaal mijn woorden van een ander onderwerp. Het is dus niet de bedoeling om hier een klacht neer te leggen, dan word het onderwerp door ons gesloten. Bij deze is het onderwerp gesloten. Ik leg de volgende brief/statement van onze directeur klantenservice in dit onderwerp vast voor nadere toelichting.
Geachte klant,Naar aanleiding van onze email heeft u ons laten weten dat u niet geheel tevreden bent met het gebaar van Vodafone dat u op 2, 3, 4 en 5 mei gratis kunt bellen en sms’en. Het spijt ons dat dit het geval is, omdat we dit gebaar zorgvuldig hebben gekozen. Wij lichten dit graag toe.Wij betreuren het door de storing veroorzaakte ongemak en willen daarom graag iets doen voor alle klanten om de pijn te verzachten. Ongeveer een kwart van onze klanten heeft last gehad van de storing. Daarbij verschilt de impact van de storing van klant tot klant. Daarom hebben we gekozen om een universeel gebaar te maken waar zoveel mogelijk klanten iets aan hebben en wat ook technisch en operationeel uitvoerbaar is. Wij begrijpen uit uw reactie dat u dit helaas niet als positief ervaart, echter zal er naast het gebaar geen compensatie plaatsvinden.Wij vertrouwen erop dat wij u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Harry OdenhovenDirecteur Klantenservice Vodafone Nederland

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic