Pgj25

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone xr 128gb

Hi,

 

Als ik 1 iPhone XR 128gb koop via jullie kan je mij vertellen de prijs en wordt het unlocked?

 

Thanks,

 

Pete

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Pgj25 
Tegenwoordig mogen providers geen geblokte toestellen meer verkopen, dus hij is unlocked. 
De prijs kunnen ze je hier niet geven, daarvoor kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of langs gaan bij een Vodafone winkel. Morgen is er een Vodafone Community medewerker online en die kan je misschien ook helpen. Al hoewel ik verwacht dat die je ook langs de winkel zal sturen maar je kan ook even op die medewerker wachten 

Veel plezier alvast gewenst met een iPhone Xr

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11753Posts
  • 3466Oplossingen
  • 3088Likes

Hoi @Pgj25 
Tegenwoordig mogen providers geen geblokte toestellen meer verkopen, dus hij is unlocked. 
De prijs kunnen ze je hier niet geven, daarvoor kan je contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of langs gaan bij een Vodafone winkel. Morgen is er een Vodafone Community medewerker online en die kan je misschien ook helpen. Al hoewel ik verwacht dat die je ook langs de winkel zal sturen maar je kan ook even op die medewerker wachten 

Veel plezier alvast gewenst met een iPhone Xr

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Voor een los toestel mag je langs gaan langs een van onze winkels of bellen met 0800-0560.

Wij zien alleen de kosten voor de toestellen in inclusief een abonnement @Pgj25 

Laat je weten of het gelukt is?

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

We ontvangen graag nog een update van jou @Pgj25. Anders wordt dit topic op korte termijn gesloten. 

Pgj25
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi,

 

You can close the topic.

 

Thanks,

 

Pete

Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

Topic gesloten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic