Hoi
FWilke Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dat is wel heel vervelend en natuurlijk niet de bedoeling. Misschien kan je het best eerst een paar testjes doen voor je er "bijna" zeker van bent dat het een hardware probleem is. Swits eens van Simkaart met die van je vrouw, kijk eens wat er dan gebeurd. Doet die van jou het bij haar prima en die van haar het niet goed bij jou, dan is het probleem waarschijnlijk snel gevonden
🙂Maar je zou ook eens onderstaande kunnen proberen om er zeker van te zijn dat het niet aan je toestel ligt:
1)
Netwerk even laten vergeten en/of opnieuw je netwerkinstellingen instellen (herstallen)2)
Controleren of er updates zijn en/of andere updates (herstarten iPhone)3)
iPhone een keer resetten4)
Backup maken iPhone en opnieuw installeren (helemaal leeg maken en zien of het probleem dan nog is -...Dit zijn een paar dingen die je zou kunnen doen als bovenstaande niet heeft gewerkt. Pas dan kan je echt uitsluiten of het aan je toestel ligt of gewoon omdat er een foutje in je toestel zit en hij een keertje lekker leeg gemaakt moest worden. Heb ik ook eens gehad en dat werkte perfect. Maar zorg altijd voor een backup en dat je de tijd hebt om dit te doen.
Heb je het toestel bij Vodafone gekocht en heeft het allemaal niet geholpen, ga dan langs een Vodafone winkel en vraag of ze het toestel ter reparatie kunnen opsturen. Maar ik zou dit pas echt doen als je zeker weet dat het aan het toestel ligt.