Hoi
stefan2m Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Je huidige SIMkaart is 5-6 jaar oud en dat kan wel eens de reden zijn dat je problemen hebt met je telefoon. Er is overigens gisterenavond een nieuwe update gekomen, iOS 12.1.3, misschien dat je die. nog eens kan proberen. Wat je eens zou kunnen doen is langs een Winkel gaan van Vodafone en je probleem voorleggen en vragen of ze je SIMkaart willen wisselen. Of bel de
klantenservice van Vodafone met de vraag of ze je SIMkaart willen omwisselen omdat deze slecht is en je er problemen mee hebt. Kan me haast niet voorstellen dat ze dit niet gratis voor je willen oplossen. Weet het niet zeker natuurlijk, maar dit moet verholpen worden!
Wat je ook nog even kan doen is in je iPhone 8+ een dag of twee een ander SIMkaartje erin steken. Die van een andere provider of desnoods ook van Vodafone. Kijken wat deze doet en als deze het dan prima doet dan weet je het zeker, dan ligt het gewoon aan je SIMkaart. Dus een SIM swap zou je eens kunnen proberen en dan contact opnemen met
klantenservice van Vodafone of langs een Vodafone winkel gaan.
Succes in ieder geval en laat nog even weten wat je hebt gedaan en of het is opgelost.