ginaa92

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone 5s lader kapot

Sinds een aantal dagen is de lader van mijn iphone 5s kapot. Ik ga er vanuit dat dit onder de garantie valt, aangezien ik de telefoon pas sinds februari 2014 in mijn bezit heb. Klantenservice is vandaag niet te bereiken dus vandaar maar via deze weg. Hoe kom ik aan een nieuwe? En dan bedoel ik niet dat ik er zelf een in de winkel ga kopen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @ginaa92

Je hebt een half jaar garantie op accessoires. Je kunt deze (samen met je toestel) inleveren bij de Vodafone winkel. Dan zal je oplader gerepareerd worden. Uiteraard kun je ook zelf een nieuwe aanschaffen, maar deze kosten worden niet vergoed.

*EDIT: Omdat het om een Apple product gaat, heb je een jaar garantie op accessoires:). Dat was ik er vergeten bij te zeggen. Succes!

Bekijk in context

1 Reactie 1
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi @ginaa92

Je hebt een half jaar garantie op accessoires. Je kunt deze (samen met je toestel) inleveren bij de Vodafone winkel. Dan zal je oplader gerepareerd worden. Uiteraard kun je ook zelf een nieuwe aanschaffen, maar deze kosten worden niet vergoed.

*EDIT: Omdat het om een Apple product gaat, heb je een jaar garantie op accessoires:). Dat was ik er vergeten bij te zeggen. Succes!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic