thijs1977

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone 5 scherm los

hoi,
 
donderdagmiddag mijn iphone 5 opgehaald. vrijdag middag merk ik op het werk dat het scherm linksboven speling heeft. Winkel kon ik niet bellen, die hebben geen eigen nummer. zaterdagochtend was ik de eerste klant bij de vodafonewinkel in Tiel, ik wilde het zo snel mogelijk melden. Ik krijg echter geen nieuwe, had binnen 24 uur gemeld moeten worden. Lekker handig als je werkt en zij geen nummer hebben die je kan bellen. Ik kan hem opsturen, ben ik hem tien dagen kwijt maximaal, maar geen vervangend toestel. Lekkere service. De reden van dit is volgende de winkel: apple zegt dat ze geen kapotte toestellen uitleveren........... dus mag niet meteen een nieuwe meegeven.
 
Raar, ik heb er wel eemn kapotte..........
 
Is dit de normale gang van zake bij vodafone? 24 uurs regeling instellen voor ruilen, maar iedereen die werkt heeft een probleem, want we zijn niet bereikbaar?
 
mvg Mathijs
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi thijs1977,

Wat vervelend dat je nieuwe toestel al meteen gebreken vertoont.

Volgens onze algemene voorwaarden kun je een defect aan je nieuwe toestel binnen 7 dagen aangeven.
Het is wel zo dat de producent van het toestel bepaalt of het defect wordt gerepareerd of dat je toestel wordt vervangen door een heel nieuw toestel. Vodafone is hierin dus afhankelijk van de fabrikant/ leverancier.



E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic