Tiggelman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone 4s geen netwerk

Goede dag,
 
Ik heb zojuist ( 24-12-2011 16:15 Belcompagney L''dam ) een i-phone 4s met nieuw abo aangeschaft.
Heb bij thuiskomst ( 2 uur later ) de telefoon in werking gesteld incl mini simkaart geplaatst.
 
Na het een en ander ingesteld te moeten hebben vanaf de iphone dacht ik te kunnen starten met bellen/sms''n en i-net.
 
Helaas. de telefoon geeft aan "" geen service"" .
Kan het zijn dat de activering vanuit vodaphone nog niet voltooid is? ( lijkt mij erg lang duren )
Of moet ik nog wat aanpassen in mijn iphone 4s?
 
Met vriendelijke groeten,
 
 
Sander
6 Reacties 6
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Goeiedag en prettig kerstfeest.
 
Heb je de iPhone 4S al geupdate naar iOS 5.0.1?
 
Kijk dat eerst even na als je wilt (Instellingen - Algemeen - Info)
gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Hey Tiggelman,

Welkom op het forum.

Als je de melding "geen service" krijgt moet je nieuwe micro simkaart nog geactiveerd worden.
Dit kun je regelen via de klantenservice.
Met je vaste telefoon kun je bellen met 0900-0940.

Fijne feestdagen.

VanDok

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,

Bij mij hetzelfde probleem, verlenning van mijn abonnement en kreeg de 4s + microsim thuis gestuurd afgelopen woensdag.
Alles geinstalleerd echter gaf het toestel "geen service" aan, mijn oude simkaart, normaal type werkte nog dus even met Vodafone gebeld en mijn microsim werd geactiveerd. Zo ver ging alles goed oude simkaart werkte inmiddels niet meer en de nieuwe helaas ook nog niet. Maar goed de persoon van de klantenservice had gemeld datbhet enige tijd kon duren, maar na 1 uur gaf het toestel nog steeds geen service aanm dus maar weer bellen. De klantenservice gaf aan dat alles goed stond in het systeem en dat het zou moeten werken, zelfs de smartphone crew kon niks vinden dus er werd een nieuwe microsim verstuurd, die kwam afgelopen vrijdag binnen en wat denk je, sturen ze een normale simkaart waar ik dus niks aan had. Dus alles bij elkaar gepakt en op naar de Vodafone winkel in Weert daar hebben ze nog 3 microsim kaarten geprobeerd en toen hebben ze mijn toestel ter reparatie aangeboden, ongelofelijk een nieuw toestel wordt niet vervangen maar gerepareerd. Dit is volgens Vodafone de policy van Apple, want Apple maakt geen defecte producten. Een gsm is een wegwerp product wat na een jaar of 4 gewoon op is en dan gaan ze het nieuwe product repareren, dit is werkelijk waar ongelofelijk. Dit wordt dus verstaan onder service, van Apple wel te verstaan. Ze hebben wel een pakkende slogan verzonnen voor de iPhone 4S, namelijk "De beste iPhone ooit" uhm behalve die van mij dan zullen we maar zeggen, ik hou jullie op de hoogte.
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Standaard wordt de 4S nog met iOS 5..0.0 uitgeleverd en dit kan  problemen opleveren.
 
Had je hem wel al geupdate naar iOS 5.0.1? Vaak zijn de "geen serice"-problemen dan meteen opgelost.
VanDok

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn 4s was reeds al voorzien van de 5.0.1 versie
maussie71

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb alweer een week of 8 de iphone 4s, maar zit met een probleem.
Wanneer ik de iphone even niet gebruik, start hij zeer langzaam op.
Na het pakken van de telefoon druk ik op het bovenste knopje om de telefoon aan te zetten, krijg dan eerst een zwart scherm, dan een appeltje, dan het ontgrendelscherm. In de bovenste balk zie nog wel dat de netwerk verbinding geen service geeft, kort daarop toch verbinding.
Zie filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=XnyIS86mo0M
 
Wat is hier aan de hand???
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic