Corina

Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone 4g - contacten kwijt na verkeerde synchronisatie itunes

Een paar dagen geleden sloot ik mijn iphone aan op mijn pc waar op dat moment het profiel van mijn man actief was. Itunes ging automatisch synchroniseren, aangezien ik niet mijn muziek wilde vervangen door de muziek van mijn man sloot ik direct de iphone af. Sindsdien ben ik vrijwel al mijn contacten kwijt! Ik heb de telefoon opnieuw gestart en hem laten synchroniseren met itunes op mijn eigen account maar helaas dit heeft niks opgelost.
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn contacten weer terug kan krijgen?

Bij voorbaat dank!
12 Reacties 12
Corina
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zie ineens dit topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Apple/Op-me-iphone-4s-opeens-een-deel-van-mijn-contacten-onvindbaar/td-p/145561

Dat lijkt wel verdraaid veel op mijn probleem. Ik ga in elk geval beginnen met nog minstens een keer of 10 opnieuw opstarten van mijn toestel..

In de tussentijd worden andere tips en trucs zeker gewaardeerd!
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Corina

Misschien kun je ook eens proberen of je alleen de contacten van je eigen account kunt synchroniseren. Dat kun je doen via het tabblad contacten. Dan sync je niet alles maar één specifiek gedeelte van de reservekopie.
Corina
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je maartje, is dat in itunes?

10x opnieuw opstarten heeft nog niet geholpen helaas..
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dat kun je inderdaad in iTunes doen. Daarnaast kan het zijn dat iTunes een automatische backup heeft gemaakt van je toestel voordat de synchronisatie werd begonnen. In dat geval kun je eens proberen om je toestel te herstellen en deze backup terug te zetten. Kijk voor de zekerheid even of de datum en het tijdstip van de backup overeenkomen met het moment waarop jij je toestel hebt aangesloten.
LindseyVonne

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Toevallig je iCloud synchronisatie uitgezet? Of kijk eens of die nog aan staan? Sinds iOS 5 worden je contacten met de servers van Apple gesynchroniseerd waardoor je ze makkelijker naar een ander toestel mee kan nemen.
How to restore my contacts from iCloud
Dwaaty

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als u ooit een back-up van uw iPhone gegevens via iTunes of iCloud, kunt u de iPhone gegevens te extraheren uit de back-up. iTunes en iCloud cann waarmee u muziek, berichten, contacten, agenda's, notities en andere gegevens te herstellen.
Recover deleted contacts from iPhone
Lenafong

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je niet een backup van je iPhone met iTunes of iCloud, zeker, met de hulp van de recovery software, die is een hulpmiddel voor iPhone-gebruikers om de verwijderde gegevens op te halen, kunt u ze terug in een paar stappen te krijgen. Er zijn twee populaire en handige manieren om het te maken. Een manier is dat u de gegevens van de iPhone direct kunt herstellen. De andere manier is dat u de gegevens van iTunes back-up kunt herstellen, alleen als je de back-up hebt gemaakt. Iphone contacts recovery.
gadzxcv

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Om verloren iPhone gegevens te herstellen, kunnen we een iPhone backup afzuigkap gebruiken om de verloren bestand te herstellen door het extraheren uit de iTunes back-upbestand, probeer Coolmuster iPhone Backup Extracor, zou het de laatste iTunes-back-upbestand herstellen.
Anonymous
Niet van toepassing
Goed tips !!:D
Wenq

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat klopt, check out de iTunes of icloud backup. Of het Gmail-account. Probeer anders data recovery programma's.
Wancerty

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Do you have tried scanning your iPhone? Usually we have to extract data from the backup,
Moreover, you can regain iPhone contacts without backup by using tool
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic