sollypie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone 4 toegangscode 3x onjuist ingetoets.

Hallo, mijn toestel en simkaart is vergrendeld nadat ik 3x de verkeerde toegangscode heb ingetoetst. Hoe kan ik de simkaart vergrendeling opheffen?
Ik heb iphone 4. Volgens men moet ik de PUKcode opnieuw intoetsen maar PUKcode bestaat 8cijfers klopt dat en op het iphone scherm kan alleen 4 cijferigecode intoetsen.Ik hoor het graag. Pls. Pls. Alvast bedankt.
4 Reacties 4
sollypie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
onderstaande probleem is steeds nog niet opgelost. Mijn iphone 4 is nu geblokeerd. hoe kan ik mij toesteldeblokkeren?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi sollypie, is het probleem ondertussen opgelost? Een PUK-code is inderdaad langer dan 4 cijfers. Je kunt hem vinden in je My Vodafone account. Als de sim geblokkeerd is, dan zou die moeten werken. Weet je zeker dat het niet om een beveiligingscode van je toestel zelf gaat? In dat geval kun je je toestel weer unlocken via iTunes.
zainab97

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hey, ik weet mijn toegangscode niet meer wat moet ik doen?

aub snel hulp nodig
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi zainab97, sorry, we willen je graag helpen maar je zult iets specifieker moeten zijn. Wat voor toestel heb je, welke iOS versie staat er op, wat heb je zelf al geprobeerd, enzovoort. Dan heeft het zin tips te geven 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic