wendywoo

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

iphone 4 slechte wifi verbinding

Hoi,
ik ben sinds een aantal dagen in het bezit van een iphone 4. Echter probleem is dat de wifi verbinding zeer slecht is. Als ik ergens ben hebben vrienden wel direct een wifi verbinding terwijl mijn iphone 4 het wifi netwerk niet eens ziet en op 3g of O blijft staan De vrienden hebben ook een iphone 4. Vandaag teruggegaan naar de vodafone winkel en ze raden me aan via itunes alles een keer te herstellen. Is gebeurd maar brengt geen verbetering. Ook een keer de sim kaart verwijderd maar de verbinding blijft slecht. Heeft iemand nog andere oplossingen hiervoor?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
wendywoo
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi allemaal,
nog even een reactie, vorige week vrijdag de iphone teruggebracht en men heeft hem opgestuurd ter reparatie. Vandaag opgehaald en blijkt dat ik een nieuwe iphone heb gekregen. Verder geen reactie wat er mankeerde aan het toestel. Uiteraard direct wifi getest en dat ziet er nu goed uit. Wifi wordt nu wel gezien thuis. Ook in de vodafone winkel werden al meerdere wifi verbindingen gezien.
Bedankt voor jullie reacties.
m.vr.gr.
Wendy Woo

Bekijk in context

5 Reacties 5
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Wendywoo, welkom op ons forum 🙂 Je zegt dat je in de Vodafone winkel bent geweest, heeft mijn collega ook de aanwezige WiFi verbinding van de winkel getest ?
wendywoo
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Beste,
in de winkel hebben we gekeken en de wifi verbinding was aanwezig maar we stonden er ook vlakbij. Zijn reactie was dat ie op basis daarvan constateerde dat de verbinding het wel deed. Hij heeft ons aangeraden om (wat we ook uitgevoerd hebben) om via itunes een backup te maken, alles een keer opnieuw te installeren, backup terugzetten en het nogmaals te proberen. Ee nieuw toestel meegeven (we hebben 'm pas een paar dagen) mocht niet omdat alle verpakkingen gesealed zijn. Nadat we dat uitgevoerd hebben blijft het signaal wegvallen naarmate je verder van de router vandaan bent. Hij schiet dan naar 3g of "O" en soms wifi met 1 en af en toe 2 streepjes. Ga ik voor de router staan met de telefoon dan heb ik een duidelijk signaal. De router staat in de meterkast in de gang en ik zit dan in de woonkamer. Ook als ik op de 1ste verdieping ben gaat ie naar 3g of "O".
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey Wendy,

Ik raad je toch aan om er even terug mee naar de winkel te gaan. Als je alles al geprobeerd hebt ligt het vermoedelijk aan de wifi antenne van je toestel 😞
wendywoo
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi allemaal,
nog even een reactie, vorige week vrijdag de iphone teruggebracht en men heeft hem opgestuurd ter reparatie. Vandaag opgehaald en blijkt dat ik een nieuwe iphone heb gekregen. Verder geen reactie wat er mankeerde aan het toestel. Uiteraard direct wifi getest en dat ziet er nu goed uit. Wifi wordt nu wel gezien thuis. Ook in de vodafone winkel werden al meerdere wifi verbindingen gezien.
Bedankt voor jullie reacties.
m.vr.gr.
Wendy Woo
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Kijk, in dat geval is het defect gewoon inderdaad geconstateerd bij de reparatiedienst. Kan dat niet gerepareerd worden, dan krijg je een nieuw toestel.

Fijn om te horen dat het netjes opgelost is 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic