mikekonijnenber

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone 4 8gb loopt constant vast met ios 7.0.4 software

beste forumleden,

ik ben mike en heb een abbonoment met een iphone 4 8gb.
maar nu loopt hij met regelmaat vast. ik wou laatst een toetsenboard met smiles toevoegen en dan reageerd me telefoon opeens niet meer en valt me beeld weer terug naar het homescherm. dit heb ik met vrijwel alle progames op me telefoon.
hier voor heb ik hem laatst op gestuurt en hebben ze de software er opnieuw op gezet. maar het probleem is nog niet verholpen. dus ben ik terug gegaan naar de vodafone winkel en daar werd mij verteld dat de ios 7 niet geschikt is voor de ophone 4 8gb dit kwam bij mij raar over en heb contact gezocht met apple care, zei vertelde mij dat ze hier nog nooit van hadden gehoord en de vrouw die me holp ging het overleggen met haar supurvisor hij vertelde dat ios 7 goed moet werken op een iphone 4 8gb en het advies van hun was ga terug naar de winkel en vertel dit. toen ben ik terug naar de winkel gegaan de medewerker blijft bij zijn standpunt dat ios 7 niet werkt op iphone 4 8gb en zei dat als ik een telefoon wil die niet vast loopt dat hij terug gezet moet worden op ios 6. dus ik wou nu me telefoon op ios 6 terug zetten maar nu blijkt dat ik geen oude reserve kopie heb met ios 6. hier heb ik vodafone over geinfomeerd dat mij het niet gaat lukken om de iphone op ios 6 te zetten. hun andwoord hier op was: wat een gedoe zeg. iphone 4 8gb moet goed kunnen werken op ios 7 en dat ik het forum mischien de ervaring/kennis heeft om het probleem op te lossen.

mijn iphone heeft genoeg vrije ruime, gereset/nieuwste software opgezet door dynafix daarna heb ik hem als nieuwe telefoon ingstedl dus geen reservekopie terug gezet
daarna nogmaals via itunes de iphone hersteld.
staan nu 3 apps op facebook,whatsapp en instagram

hopelijk weten jullie mischien een oplossing.

met vriendelijke groet,

mike

3 Reacties 3
rfjcjanssen

Stamgast
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
iOS7 is inderdaad nogal buggy, zeker op een (oudere) iPhone zoals de iPhone 4. Dat deze iPhone 4 8GB heeft maakt daarbij niks uit, iOS7 is gecertificeerd voor de iPhone 4(s) en 5(c/s) en mag hier dus op geinstalleerd worden. Handmatig terugzetten naar iOS 6.1.3 gaat ook helaas niet vanwege een beveiliging die Apple heeft ingebouwd, dus ik zou dat sowieso niet gaan proberen ! Het enige wat je kan doen is je iPhone (nog) een keer 'herstellen' via iTunes. Mocht dit ook niet werken dan nogmaals met VF contact opnemen dat zij dit proberen op te lossen!
rfjcjanssen

Stamgast
  • 49Posts
  • 1Oplossingen
  • 8Likes
Lees ook eens deze post op iPhoneClub:
http://icultu.re/1mHLpEG
mikekonijnenber
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dankjewel voor je hulp.
heellaas heeft dit niet tot een oplossing geleid.
ik ga nu weer contact opnemen met vodafone.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic