CynthiaRis

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

iphone 12 pro

Ik heb 23 oktober de iPhone 12 pro besteld. Er stond toen: levering tussen 17 en 30 nov. Nu staat er opeens levering tussen 7 en 20 dec. 
 

Ik krijg gister een sms. Levering staat gepland voor eind week 46(deze week). Ik vraag om de track en tracé. Aangezien ik die nog niet heb gezien en opeens krijg ik antwoord: het komt pas in dec. Hoe zit het nou? Volgens mij zegt iedereen wat anders.

Als ik een sms krijg mag ik er toch wel vanuit gaan dat het nog komt vandaag????

Update: net met Vodafone gebeld. Niemand weet iets. Communicatie is echt om te janken. “Nee mevrouw we hebben geen voorraad. Ja vreemd dat u eens sms heeft gehad wij weten het ook niet misschien komt het misschien niet. Er is geen track and tracé beschikbaar.”  
 

pff volgende keer gewoon direct bij Apple bestellen.
 

Waarom krijg ik dan een SMS. Is er iemand die mij kan vertellen hoe dit zit…...

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @CynthiaRis,

Welkom op de Vodafone Community!
Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk duidelijkheid wilt over de levering van je toestel. 
Via https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd lees je wat de huidige levertijden zijn. 
Een track en trace code ontvang je zodra wij het toestel uitsturen naar je. Eerder dan dat moment zul je deze niet ontvangen.

We zijn met de levering afhankelijk van de levering van de toestellen vanuit Apple. Sommige toestellen worden sneller geleverd dan andere.
Denk hierbij aan de verschillende soorten, intern geheugen en kleur. Voor bepaalde soorten is er veel vraag.

Je gaat een nieuwe sms krijgen over de levering. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @CynthiaRis,

Welkom op de Vodafone Community!
Ik kan me voorstellen dat je zo snel mogelijk duidelijkheid wilt over de levering van je toestel. 
Via https://www.vodafone.nl/telefoon/informatie/levertijd lees je wat de huidige levertijden zijn. 
Een track en trace code ontvang je zodra wij het toestel uitsturen naar je. Eerder dan dat moment zul je deze niet ontvangen.

We zijn met de levering afhankelijk van de levering van de toestellen vanuit Apple. Sommige toestellen worden sneller geleverd dan andere.
Denk hierbij aan de verschillende soorten, intern geheugen en kleur. Voor bepaalde soorten is er veel vraag.

Je gaat een nieuwe sms krijgen over de levering. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic