amsterdamsmart

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone 12 pro max sim card

Goededag , ik heb een Iphone 7 en een zakelijk abonement bij vodafone.

Graag wil ik een simkaart voor de iphone 12 max Pro, wanneer kan ik dit bestellen met een unlimitied data abonnement -zakelijk gebruik

 

*privégegevens verwijder door moderator*

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @amsterdamsmart 
Als eerst wil ik je melden dat dit een open Community is en iedereen alles kan lezen. Het is dus niet slim om privé gegevens hier online te plaatsen. Daarnaast is het maken van reclame niet toegestaan, ook al is het alleen melden van je bedrijf. 

Alles over het bestellen van de nieuwe iPhone kan je op deze topic lezen. Mocht je nieuwe simkaart niet passen in je nieuwe iPhone dan stuurt Vodafone een nieuwe simkaart mee met het toestel. Dan hoef je daar zelf ook niet achteraan. 

Wil je meer weten over de zakelijke markt en het bestellen van dit toestel, neem dan contact op via de zakelijke markt. Dit is een particuliere Community en daarvoor gelden soms andere regels. Dit is overigens de bestel pagina voor de zakelijke markt met de nieuwe iPhone 12: https://www.vodafone.nl/zakelijk/apple/iphone-12

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hoi @amsterdamsmart ,

Van harte op het Vodafone forum. Zo te lezen ben je een Vodafone Zakelijk klant, check dan even deze pagina over de nieuwe iPhone 12. Neem even contact op met de Zakelijke klantenservice voor meer informatie over het contract, simkaart en levering.

@Lycke Vodafone zou jij de privégegevens willen verwijderen?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @amsterdamsmart 
Als eerst wil ik je melden dat dit een open Community is en iedereen alles kan lezen. Het is dus niet slim om privé gegevens hier online te plaatsen. Daarnaast is het maken van reclame niet toegestaan, ook al is het alleen melden van je bedrijf. 

Alles over het bestellen van de nieuwe iPhone kan je op deze topic lezen. Mocht je nieuwe simkaart niet passen in je nieuwe iPhone dan stuurt Vodafone een nieuwe simkaart mee met het toestel. Dan hoef je daar zelf ook niet achteraan. 

Wil je meer weten over de zakelijke markt en het bestellen van dit toestel, neem dan contact op via de zakelijke markt. Dit is een particuliere Community en daarvoor gelden soms andere regels. Dit is overigens de bestel pagina voor de zakelijke markt met de nieuwe iPhone 12: https://www.vodafone.nl/zakelijk/apple/iphone-12

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic