Desi19700

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

iphone 12 blauw

Op 22 oktober de iPhone 12 met abonnement afgesloten. Hierna alleen ellende. Eerst altijd via klantenservice dat hij ik nalevering is en bestelling goed is ontvangen. Nu op eens geen order bekend. Niemand die je helpt of iets voor je kan doen. Teruggebeld worden is geen optie. Ik heb echt geen idee meer waar ik aan toe ben. Was ik maar bij KPN gebleven. De klantenservice aldaar heeft mij altijd goed geholpen en was duidelijk.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Desi19700 ,

Het principe is bij iedere provider hetzelfde, wie als eerst besteld krijgt 'm ook als eerst en wie als laatst die ontvangt het toestel later (de laatste datum voor de pre-order was 23 oktober 2020). Voor de rest kun je in dit topic ook even kijken, soms komt er een status-update m.b.t. de iPhone 12.

Op het moment dat je toestel klaar is om verzenden te worden ontvang jij een e-mail met een T&T code. De status kun je ook via deze pagina checken.

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Hi @Desi19700 ,

Het principe is bij iedere provider hetzelfde, wie als eerst besteld krijgt 'm ook als eerst en wie als laatst die ontvangt het toestel later (de laatste datum voor de pre-order was 23 oktober 2020). Voor de rest kun je in dit topic ook even kijken, soms komt er een status-update m.b.t. de iPhone 12.

Op het moment dat je toestel klaar is om verzenden te worden ontvang jij een e-mail met een T&T code. De status kun je ook via deze pagina checken.

Desi19700
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dat begrijp ik. Maar er staat eerder ontvangen. En nu geen order bekend als ik de status opvraag?

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Je kunt altijd voor de zekerheid contact opnemen met de status order lijn via 0800 0560 (vandaag tot 18:00 geopend) @Desi19700 .

Desi19700
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Reeds gedaan die weten ook  niks. Daarom plaatste ik dit bericht juist?

SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

Helaas is er voor nu ook niet meer informatie op het forum @Desi19700 . Nogmaals, wil je graag weten of je bestelling echt is bevestigd, check de mail voor de bevestiging of neem contact op om te vragen of de order is verwerkt.

In mijn vorige bericht verwees ik je ook door naar het algemene iPhone 12 topic, daar kun je het beste soms een kijkje op nemen voor een nieuwe update.

Fijne avond.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Desi19700 kun je eens de gegevens aanvullen in je profiel. Ik kan voor je kijken of er een order in het systeem staat.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic