sinds enige tijd heb ik het probleem dat mijn ipad2 de simkaart niet meer "ziet".
op aanraden van de klantenservice van vodafone mijn simkaart "op maat" moeten knippen.
dit heeft enige tijd gewerkt, echter moest ik steeds vaker de simkaart eruit halen en opnieuw opstarten.
vandaag bij de vodafonewinkel in arnhem geweest, netjes een nieuwe simkaart meegekregen.
echter deze werkt ook niet.
ik kan bij instellingen het tabje mobiele data ook niet aantikken. heb inmiddels de ipad compleet hersteld naar
de fabrieksinstellingen, en geconfigureerd als zijnde "nieuwe" ipad.
heb hierover contact gehad met de klantenservice, echter tijdens het doorverbinden met de technische dienst
werd ineens de verbinding verbroken (het was namelijk 20.00 uur, en daarna zijn ze niet meer te bereiken).....
nu dus nog steeds een ipad waarmee ik alleen thuis via wifi op internet kan.
vind het een zeer kwalijke zaak, aangezien het niet bepaald een goedkoop abonement is.
heeft iemand een oplossing voor deze situatie?
bij voorbaat zeer veel dank,
Patrick