amutter

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ip adres

Ik heb interesse in een "Vodafone 4G Wifi Hotspot (Max. 150Mbps)". Ik heb echter als eis dat het externe IP adres niet mag veranderen ( althans niet regelmatig). Weet iemand of het een vast ip adres is en zo nee hoe vaak het adres wijzigt?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes


Een static IP Adres is alleen mogelijk bij een grootzakelijk abonnement. Er wordt in dat geval een aparte APN gemaakt om dit in orde te maken.

Voor de reguliere APN's (live.vodafone.com, office.vodafone.nl) is dit dus niet mogelijk. Bij het opzetten van een data verbinding krijg je een dynamisch IP adres toegewezen, die opnieuw uitgedeeld wordt op het moment dat de verbinding verbroken wordt. Zolang je verbinding actief is, blijf je hetzelfde IP adres gebruiken.

Hoop dat dit je vraag beantwoord.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
steven- weet jij hier wellicht meer over?
Anonymous
Niet van toepassing
Hier ben ik zelf ook niet op de hoogte van 😞
Farid-

Raadgever
  • 129Posts
  • 14Oplossingen
  • 52Likes


Een static IP Adres is alleen mogelijk bij een grootzakelijk abonnement. Er wordt in dat geval een aparte APN gemaakt om dit in orde te maken.

Voor de reguliere APN's (live.vodafone.com, office.vodafone.nl) is dit dus niet mogelijk. Bij het opzetten van een data verbinding krijg je een dynamisch IP adres toegewezen, die opnieuw uitgedeeld wordt op het moment dat de verbinding verbroken wordt. Zolang je verbinding actief is, blijf je hetzelfde IP adres gebruiken.

Hoop dat dit je vraag beantwoord.
Anonymous
Niet van toepassing
Top weet ik dit ook weer 🙂
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Thanks Farid-
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic