janiegein

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

internetsoring

Hallo,
op mijn galaxy S 5 gebruik ik de app van de ANWB en via die app Yellowbrick.

nu gebeurd het steeds dat als ik op een lokatie ben in Utrecht dat als ik deze app open om betaald parkeren via mijn fone te activeren fone zegt dat er geen internet verbinding is.
A. hoe kan ik geen internet hebben als alle andere internet verbindingen zoals e-mail, weginformatie of mijn routeplanner het wel doen.
B. het gebeurd eigenlijk alleen op één specifike lokatie omdat ik in utrecht nooit anders dan daar parkeer in verband met het ophalen en wegbrengen van een invaliderolstoelpatient.
alle andere plaatsen waar ik yellowbrick gebruik zoals bij de omliggende ziekenhuizen werkt het wel goed.
ik hoor graag.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
janiegein
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ha Bas T,

heb op jou advies contact gehad met jou collega van de servicebalie en die wist mij te vertellen dat nadat hij die specifieke postcode had nagekeken dat terplekke de internetverbinding sterk wordt beinvloed door de aanwezigheid van een kort naast deze postcode lopende treinverbinding.

Moet als ik weer terplaatse ben in de gaten houden welke code bovenin bedieningsbalk wordt weergegeven als ik weer geen verbinding met internet heb en dan van die plaats af weer contact zoeken met servicebalie om als ik het goed onthouden heb een kruistest uit te voeren.

betekend dat mijn vraagstelling wel degelijk voor mij een probleem is maar goed er zou wat aan gedaan kunnen worden als er meerdere gegevens ter plaatse bekend geraken.

jou dank ik in ieder geval voor jou antwoord en moeite die genomen is mij door te verwijzen naar hen die er wat mee zouden moeten kunnen doen.

prettige jaarwisseling en misschien tot ?????

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo janie, dat is een heel specifieke vraag met heel duidelijke info. Neem aub even contact op met de klantenservice, mijn collega's daar kunnen je er het beste mee helpen 🙂
janiegein
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Ha Bas T,

heb op jou advies contact gehad met jou collega van de servicebalie en die wist mij te vertellen dat nadat hij die specifieke postcode had nagekeken dat terplekke de internetverbinding sterk wordt beinvloed door de aanwezigheid van een kort naast deze postcode lopende treinverbinding.

Moet als ik weer terplaatse ben in de gaten houden welke code bovenin bedieningsbalk wordt weergegeven als ik weer geen verbinding met internet heb en dan van die plaats af weer contact zoeken met servicebalie om als ik het goed onthouden heb een kruistest uit te voeren.

betekend dat mijn vraagstelling wel degelijk voor mij een probleem is maar goed er zou wat aan gedaan kunnen worden als er meerdere gegevens ter plaatse bekend geraken.

jou dank ik in ieder geval voor jou antwoord en moeite die genomen is mij door te verwijzen naar hen die er wat mee zouden moeten kunnen doen.

prettige jaarwisseling en misschien tot ?????
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic