marnix025
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

internetsnelheid.

Hallo, ik heb voor de derde dag op rij een dagbundel aangezet met mijn prepaid kaartje. 10GB dagbundel. maar het internet is zooooo langzaam. ik heb er al 1,5 uur over gedaan om hier te komen. ik gebruik de wifi hotspot en dit was een tijdje terug geen probleem met dezelfde simkaart. heb telefoon opnieuw opgestart, ander netwerk en terug, geregistreerd maar niets lijkt te helpen.... weet niet meer wat ik moet doen. iemand tips? thanx

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 709Posts
  • 190Oplossingen
  • 344Likes

Hi @marnix025
Een warm welkom op de Vodafone Community!

De hulptroepen staan paraat om je te helpen bij dit bijzondere probleem. Helaas heb ik geen gegevens van je, waardoor ik niet gelijk een kijkje achter de schermen kan nemen. 

Wil je mij of @Steven (morgen aanwezig) een privéberichtje sturen met daarin de volgende gegevens:
Naam contractant: 
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Huidig tegoed:
Welk bedrag is als laatste opgewaardeerd?
Wanneer was de laatste opwaardering?

Daarnaast begrijp ik dat je jouw data gebruikt als wifi-hotspot. Ervaar je ook problemen met de snelheid als je de data gebruikt zonder hotspot? Ik ben namelijk ook nieuwsgierig of de verbinding zonder hotspot werkt. Een hotspot geeft namelijk niet de snelheid door van het netwerk. 

En just to be sure. Had je ook gecontroleerd of er mogelijk sprake is van een storing op jouw adres? Mocht je dat nog niet gedaan hebben, dan kun je dit gemakkelijk checken via deze pagina. We horen graag van je.

 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 709Posts
  • 190Oplossingen
  • 344Likes

Hi @marnix025
Een warm welkom op de Vodafone Community!

De hulptroepen staan paraat om je te helpen bij dit bijzondere probleem. Helaas heb ik geen gegevens van je, waardoor ik niet gelijk een kijkje achter de schermen kan nemen. 

Wil je mij of @Steven (morgen aanwezig) een privéberichtje sturen met daarin de volgende gegevens:
Naam contractant: 
Adresgegevens:
Mobiel nummer:
Huidig tegoed:
Welk bedrag is als laatste opgewaardeerd?
Wanneer was de laatste opwaardering?

Daarnaast begrijp ik dat je jouw data gebruikt als wifi-hotspot. Ervaar je ook problemen met de snelheid als je de data gebruikt zonder hotspot? Ik ben namelijk ook nieuwsgierig of de verbinding zonder hotspot werkt. Een hotspot geeft namelijk niet de snelheid door van het netwerk. 

En just to be sure. Had je ook gecontroleerd of er mogelijk sprake is van een storing op jouw adres? Mocht je dat nog niet gedaan hebben, dan kun je dit gemakkelijk checken via deze pagina. We horen graag van je.

 

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11181Posts
  • 1686Oplossingen
  • 2089Likes

We hebben helaas niks meer van je vernomen @marnix025. Ervaar je nog steeds traag internet of is dit inmiddels verholpen? Wat was uiteindelijk de oplossing?

Uitgelicht topic