Hoi
Zeeburger Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Uiteraard heel erg vervelend als je van een leuke reis terug komt en je krijgt dit op je bordje. Ik begin alleen nog het begin van het verhaal. Heb je je Alles in 1 Wereld XL hier al aangezet of pas toen je in New York was? Als je dat daar hebt gedaan dan kan het natuurlijk zijn dat je daar al data hebt verbruikt, waar je dan snel doorheen bent en daar zijn dan ook kosten aan verbonden, lees iets met 2,50 euro tot wel 7,50 euro per MB. Dat loopt dan al aardig op natuurlijk.
Maar goed, je kan voor deze informatie beter even contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone, door te bellen, of door een
chat te starten. Maar je kan ook een privé bericht sturen via
Facebook of
Twitter.
Deze mensen werken namelijk bij Vodafone en kunnen in het systeem kijken wat er nu aan de hand is. Zijn er toch teveel kosten gemaakt of is er iets mis gegaan, dat kan allemaal. Wij zitten hier als klanten onder elkaar op de Community en kunnen dus niet in het systeem kijken. Je mag overigens ook naar een Vodafone winkel, als je dat zelf als prettig ervaart. Laat hier nog even weten wat ze voor je hebben gedaan en wat er nu aan de hand was. Succes in ieder geval.