tommvanhalderen

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

internet problemen

hallo,

ik krijg net een berichtje dat ik 100 datakosten buiten me bundel ben.
dus ik ging op me vodafone account kijken en zie opeens dat ik €190,- over me abbonoment heen ben.
vandaag had ik een film gekeken op me mobiel maar ik had me wifi aanstaan dus het lijkt me sterk dat het daardoor komt. maar ook al komt het wel daardoor (waarschijnlijk niet) hoeveel betaal je dan wel niet per mb dat je over je abbonoment bent??
3 Reacties 3
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @tommvanhalderen

Als het goed is ben je inmiddels geblokkeerd en kun je geen mobiel internet meer gebruiken? Je hebt en datalimiet van 100 euro, mochten er extra kosten gemaakt zijn voordat je de sms kreeg zoals bij jou gebeurd is, zal dit automatisch gecrediteerd worden tot 100 euro.

Soms is een wifi verbinding instabiel, ik zie dat met mijn tablet ook vaak dat ik op wifi een youtube filmpje kijk en de verbinding ineens op 3G springt, als je dan in HD een film kijkt dan kan het snel gaan met de datakosten. Je kunt bij de meeste toestellen zien waaraan je mobiel internet verbruikt is, kijk even bij je mobiel internet instellingen van je toestel.
tommvanhalderen
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb die netflix app maar ik zat op wifi dus vond ik dat best wel raar.
maar op mijn mobiel staat dat ik 500mb over me tegoed heen en dat lijkt me sterk dat dat 190 euro kost. maar op die vodafone app staat 190 euro en niet 100 euro hoe zit dat dan?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
De precieze datakosten buiten je bundel verschillen per abonnement. Je kunt hiervoor het beste je factuur raadplegen. Zoals gezegd heb je daarnaast standaard een datalimiet van € 100,-. Eventuele extra datakosten worden automatisch gecrediteerd en niet in rekening gebracht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic