KTvdB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

internet problemen regio 2403 jg

Laatste maand ongeveer is mi de kwaliteit van het Internet op mijn S3 erg slecht . Pagina s willen niet laden, WhatsApp berichten blijven hangen etc.
Standaard zet ik mijn gsm al uit en aan om te proberen of daarna de verbinding weer beter is maar dat wil niet werken. .
Iemand een idee?
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
KTvdB schreef:
Laatste maand ongeveer is mi de kwaliteit van het Internet op mijn S3 erg slecht . Pagina s willen niet laden, WhatsApp berichten blijven hangen etc.
Standaard zet ik mijn gsm al uit en aan om te proberen of daarna de verbinding weer beter is maar dat wil niet werken. .
Iemand een idee?
Hi KTvdB,

Als ik zo naar jouw berichtje kijk lijkt het erop dat je de kwaliteit van het internet op je Samsung Galaxy S3 overal niet zo goed vind. Bedoel je dat ook? Of merk je dit echt alleen op de postcode die in de titel van je topic staat? En merk je dit dan voornamelijk binnenshuis of buitenshuis?
KTvdB
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee dat bedoel ik niet. . Het gaat voornamelijk on de genoemde postcode en in de genoemde periode. Binnen of buiten maakt niet veel uit.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Maak je gebruik van het 2G of 3G netwerk? Wissel eens handmatig tussen deze netwerken. Wellicht dat dit helpt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic