goo

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

internet instelling op samsumg s advance worden niet actief.

Ik heb de istellingen via sms ontvangen, werkte niet.
Daarna de stappen van vodafone per toestelhandleiding gevolgd. nog steeds geen internet.
 
wat is er mis?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
goo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Vodafone
 
ik denk dat ik de oorzaak heb. Internet heb ik aan de gang gekregen door opnieuw de instellingen aan te brengen.
Dit keer heb ik niet via swype het wachtwoord uit de instellingen ingetypt, maar gewoon letter voor letter...
 
dank voor eventueel al bestede energie
Goo

Bekijk in context

4 Reacties 4
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Wat er mis is? Het is een android die je instellingen niet opslaat, ik heb dit wel vaker gezien in dit forum en het beste wat je kan doen is de instructie opvolgen (copy past) :
 
Je gaat naar Instellingen> Draadloos en netwerken> Mobiele netwerken> Namen en toegangspunten> Selecteer vodafone, indien het niet aanwezig is drukt je op Menu> Nieuw APN:

  •  Naam: Vodafone
  • APN: live.vodafone.com 
  • Gebruikersnaam: vodafone
  • Wachtwoord: vodafone
  • Server, Proxy, Poort, MMS instellingen kan je overslaan.
  • Verificatie: PAP
  • APN Type: Internet
    - Selecteer Menu> Opslaan.
Kijk ook na of het pakketgegevens aan staat..
- je gaat naar Instellingen> Draadloos en netwerken> Mobiele netwerken> Pakketgegevens aanvinken
 
Met vriendelijke groet
 
WhiteWolf
goo
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Vodafone
 
ik denk dat ik de oorzaak heb. Internet heb ik aan de gang gekregen door opnieuw de instellingen aan te brengen.
Dit keer heb ik niet via swype het wachtwoord uit de instellingen ingetypt, maar gewoon letter voor letter...
 
dank voor eventueel al bestede energie
Goo
Femkedg

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste WhiteWolf,
 
Ik heb een aantal keer de instellingen opnieuw ingevoerd op mijn galaxy s advance, maar nog steeds werkt mijn internet niet. Mijn abbonement is afgelopen maandag, 4 dagen terug, afgesloten, het zal dus ook niet meer zijn dat ik nog moet wachten tot mijn abbonement helemaal is geactiveerd. Hiervoor had ik een Hi-abbonement, op het zelfde toetstel, waar het internet wel gewoon werkte. Gewoon maar naar de winkel gaan en kijken wat ze voor me kunnen doen? Of heeft u misschien nog tips? 
 
Groeten Femke
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Femkedg,

Je zou inderdaad naar de Vodafone winkel kunnen gaan en daar het probleem kunnen voorleggen. Ik adviseer je eerst eens te bellen met onze telefonische klantenservice. Mijn collega's kunnen je vast verder helpen 🙂

Maurice,
Moderator Smartphone Crew - Forum NL
Standing by,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic