kees: Misschien staat er toch een blokkade aan. Kun je eens via Facebook of Twitter een bericht sturen naar Vodafone? Dan kunnen ze toch nog eens checken. Ik heb toch het vermoeden dat er zoiets aan de hand is.
Wim: bij jou vermoed ik toch ook iets soortgelijks. Je zegt zelf dat je zoon wel kan internetten via E-Plus. Maar jij kon alleen op vodafone.de komen? Ik raad aan om toch eens contact op te nemen met de klantenservice. Is je telefoon geroot of zit er custom ROM op trouwens? Dat kan soms ook problemen geven.
Zover ik weet heb je geen extra netwerkbeperkingen als je Smart gebruikt, maar dat kan alleen een Vodafonemedewerker bevestigen. Dat zou betekenen dat je minder goede service hebt in het buitenland dan andere klanten.
Er kan wel degelijk iets mis zijn met je simkaart trouwens. Je gaf aan ook problemen te hebben met A1 Mobilkom, en da's een erg goed netwerk in Oostenrijk. Zou niet zomaar mogen wegvallen.
Hoe dan ook: allebei dus contact opnemen met klantenservice en een beetje volhouden daar!