Alicee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

internet extra 3GB blox

Gaat de blox in vanaf het moment dat je hem activeert? Ook midden in de maand? Want ik zie wel staan dat ik hem heb geactiveerd maar ik zie nergens staan dat ik nu extra data heb.Of duurt het een paar dagen om te activeren?
Gr. Alice
7 Reacties 7
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Alicee, allereerst welkom op het forum! De BloX gaat in principe direct in, het maakt niet uit welke dag van de maand. Je betaalt dan alleen de dagen dat je er nog gebruik van kan maken en krijgt ook dat gedeelte als tegoed. Het kan inderdaad zo zijn dat de BloX niet zichtbaar is op je My Vodafone account. We zijn momenteel nog bezig om dit te fixen. Wil je helemaal zeker weten of je BloX is geactiveerd? Dan kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice.
schubbie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
waarom krijg ik dan een bericht dat mijn vandaag aangevraagde 3gb blox pas per 1-9-2013 actief wordt? Dan ben ik al terug van vakantie en heb dan niet zo erg veel meer aan die extra data
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
schubbie schreef:
waarom krijg ik dan een bericht dat mijn vandaag aangevraagde 3gb blox pas per 1-9-2013 actief wordt? Dan ben ik al terug van vakantie en heb dan niet zo erg veel meer aan die extra data
Hi Schubbie,

Wilde je die BloX dan gebruiken in het buitenland? Dat is namelijk niet nodig. De 3GB BloX geldt alleen in Nederland.
kefje00

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo

ik heb een vraagje wordt dat je internetsnelheden ookl hoger of blijven die zoals altijd want bij hi is als je hoger internetbundel pakt hoe hoger de snelheden zijn is dat hier ook zo
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Op dit moment niet, als je meer data neemt krijg je de internetsnelheid die bij je abo hoort.
Gandhy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemorgen,

Ik heb mijn 3GB blox ook geactiveerd omdat ik deze maand meer verbruik heb dan anders (nog geen internet in mijn nieuwe woning)

Ik heb de blox geactiveerd rond de 25e van deze maand toen ik nog 50MB data over had, ook bevestigd en zichtbaar in my Vodafone. ik heb 2,5 GB nu verbruikt (dus 500 GB over mijn bundel heen, Vodafone RED 2 GB) en mijn kosten zijn met 50 Euro gestegen?

Ik kan niks vinden over voorwaarden, wanneer de blox ingaat of wat dan ook. In mijn beleving en ook in de bevestigings SMS sie ik heb gehad is de Blox per direct aangesloten en gaat ook direct in.

Ik hoor het graag.

Groeten,
Stefan.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Beste Gandhy,

Waarschijnlijk heb je het volgende over het hoofd gezien: Indien je op de 25e een BloX activeert, betaal je alleen nog voor de resterende dagen van de maand. Je krijgt echter ook maar een gedeelte als internettegoed. Hierdoor heb je waarschijnlijk onbewust extra kosten gemaakt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic