mark2009

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

internet bundels

hoi vraag waarom zijn er geen internet blox van 350 of 500 mb,moet nu 1 gb blox nemen omdat minder niet kan,bij andere providers kan dit wel waarom hier niet,waarom ik dit vraag omdat ik eraan zit te denken om over te stappen..ik gebruik nog niet eens 300 mb per maand...

mvg m
7 Reacties 7
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Deze blox zijn er wel... alleen dit scheelt niet veel. want anders zouden deze blox te goedkoop zijn.
Daarnaast geeft een 1gb Blox meer zekerheid. Hier kom je minder snel buiten. En dat vinden de meeste mensen prettig
mark2009
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
klopt die blox zouden dan zeker goedkoper zijn,maar de meeste internet gebruikers gebruiken ook veel de wifi thuis of bij vrienden ook omdat het internet dan sneller is,als ik het internet gebruik bekijk in me mobiel haal ik de 350 mb nog niet eens,natuurlijk is 1 gb internet wel prettig maar als je de helft nog niet gebruikt dan is het jammer van het geld, dan voor mij toch de betere oplossing om eens rond te kijken naar een andere provider die dit wel aanbied..

grt m
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Dit kan inderdaad in uw geval voordelig zijn. Ik zal even wat prijzen op een rijtje zetten

Vodafone:
internet 200mb = € 9,95 (Sms WEB AAN naar 4000)
internet 1GB = € 14,95
web + sms = 500mb + 500 smsjes = € 14,50


tmobile:
Internet Maand, 350 MB € 9,95
Internet Maand Xtra, 1 GB € 14,95

KPN:
200mb 10 euro
500mb 15 euro

tele2:
Web Maand L100 MB€ 5,-30 dagen
Web Maand XL350 MB€ 10,-30 dagen
mark2009
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hoi goed je huiswerk gedaan ik ook hoor,zal denk ik ook tmobile worden,effe na vragen op me werk collega heeft ook tmobile hoe de verbinding met internet is,vind het wel jammer dat ik een ander provider moet zoeken was altijd dik te vrede over vodafone, maar helaas soms moet je een keuze maken..
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
@mark2009

je hebt die van 200 mb van vodafone ook gezien?
dit is zeker weer te weinig?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Misschien is hybride een oplossing?

Je hebt geen contract en kunt de door jou gekozen bundels elke maand kosteloos aanpassen, pauzeren of stopzetten
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/hybride/

mark2009
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
hoi 200 mb is net te weinig klopt,wel 350 mb en dan voor 10 euro,ofze dat bij vodafoon hebben voor die prijs,die andere bundels zal ik eens tussen gaan spitten bedankt voor de tip...

grt m
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic