leon2

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

internet buitenland

Ik zit in Frankrijk en heb geen internet. roaming staat aan. alle tips helpdesk gevolgd. toestel aan/uit gezet. van 4g naar 3g en terug geschakeld. andere provider geprobeerd. helpdesk zegt dat alle instelligen juist zijn?? niks werkt. iemand suggestie?
14 Reacties 14
rene16

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit in Engeland. Tot 17:00 ongeveer gewoon verbinding daarna niks meer. Ook alles geprobeerd. Mijn vrouw heeft ook een Vodafone prepaid kaart en daar werkt alles gewoon goed.
Anonymous
Niet van toepassing
Heb je de apn ook al gecontroleerd? Dit moet live.vodafone.com zijn.

De klantenservice kan kijken voor je of er een blokkade op staat, limiet bereikt etc en kunnen verschillende dingen doen voor je. Kom je er dan nog niet uit dan kan een case aangemaakt worden voor de technische dienst.
leon2
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is gelukt. ik ben over gegaan van ziggo naar vodafone. er stond toch nog een apn op ziggo ipv live.vodafone.com. zelf niet goed gekeken. dank
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Goed om te horen. Geniet van je verblijf in Frankrijk!
Hmkramerfreher

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een wat serieuzer probleem denk ik. Gebruik prepaid 3G maandbundel sim in een huawei 9211 mobile WiFi voor onze vakantie op lanzarote. Heb slechts op 2 momenten even internet gehad. Sms gaat prima. Er is 3G van Vodafone SE netwerk. Heb DATALIMIET al uit gezet. Verbinding blijft grotendeels onmogelijk wegens een "ongeldig profiel"
heb verder alle mogelijke adviezen van de helpdesk al opgevolgd ( apn veranderd, kastje Aan en uitzetten. Sim kaart eruit en er weer in)
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hmkramerfreher

Ik zie dat er nog niet is gereageerd op je probleem/vraag. Speelt het nog steeds? En ervaar je dit specifiek op Lanzarote of ook op andere locaties/landen?
Hmkramerfreher

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zal binnen kort een testen als ik in België of Duitsland ben
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ben je nog in het buitenland geweest om dit te testen?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hmkramerfreher, is het inmiddels nog gelukt?
Hmkramerfreher

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Was van de week nog in Londen geweest. Heel kort even verbinding gehad en daarna niet meer
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hmkramerfreher,

Wat vervelend zeg! Zo te horen heb je al vanalles geprobeerd. Misschien is het een idee om eens een backup te maken van jouw toestel en je telefoon vervolgens terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Mocht het dan nog niet verholpen zijn, dan horen we het natuurlijk graag.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hmkramerfreher, is het inmiddels nog verholpen?
Hmkramerfreher

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het is nu na het kopen van een Vodafone prepaid sim kaart tijdens mijn vakantie in Griekenland wel gelukt. 8 gb voor 15 eur was ook een prima deal. Bedankt Vodafone Lefkas
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic