dcunited

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

intern geheugen HTC desire S

Mijn intern geheugen begint vol te raken maar ik heb nog genoeg ruimte op mijn sd kaart. Maar ik kan sommige apps zoals twitter en facebook niet over zetten op mijn sd kaart. Kan iemand mij helpen waardoor dit wel kan of dergelijken?
 
GR DC
2 Reacties 2
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hi dcunited,

Welkom op het Vodafone Forum!

Ik heb eens rondgekeken voor je en het ligt aan welke versie van Android je draait op je toestel.

Bij de collega's van Androidforums.com is wel een n00b alternatief gevonden, misschien dat je hier wat aan hebt.



har

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hi,
 
Ik neem aan dat er standaard Android versie 2.2.1 op draait. Als je nog de originele rom heb, dus geen vodafone branded toestel dan is er reeds een nieuwe update vanuit HTC gereleased. update topic op andere site welke aangeeft van een uitrol van nieuwe android versie 2.3.5 met Sense 3.0
 
Daarbij kun je apps2sd downloaden vanuit de market om de apps welke te verplaatsen zijn te verplaatsen. 
Even voor de goede order. De originele twitter app is niet movable naar SD. Mocht je onverhoopt toch meer apps willen verplaatsen dan zul je moeten gaan overwegen om te gaan rooten en custom roms te gaan installen. 
 
greetz,
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic