cmhk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

instellingen internet buitenland bij Sony Xperia Z1

Al een poosje krijg ik automatische SMSjes van Vodafone om m'n toestel gebruiksklaar voor internet in het buitenland te maken. Het tweede bericht is telkens: 'Momenteel is het niet mogelijk om je toestelinstelling op te vragen. Probeer het later nog eens.

Hoe kan ik mijn toestel gebruiksklaar maken voor internet in het buitenland? Ik ben het een beetje zat om van wifi-punt naar wifipunt te springen. 😄
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dit is een vraag die je echt even zou moeten stellen aan de klantenservice. Die kunnen kijken wat er aan de hand is en aan betreffende afdeling vragen wat je hier mee kan doen. Zoals je zegt, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je elke keer moet accepteren en dat het dan niet werkt.
Beste is dus bellen en anders even via My Vodafone app een chat aan te gaan. Die kunnen je hier zeker mee helpen. Succes in ieder geval en je moet je vooral geen hopon hopoff bus voelen... dat is zo erg in het buitenland 😄
Let wel op: vanaf morgen is deze Community (forum) alleen nog maar read only, ze gaan er mee aan de slag. Lees meer: https://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Het-Forum-wordt-vernieuwd/td-p/294708?cmpid=100136

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi ,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dit is een vraag die je echt even zou moeten stellen aan de klantenservice. Die kunnen kijken wat er aan de hand is en aan betreffende afdeling vragen wat je hier mee kan doen. Zoals je zegt, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je elke keer moet accepteren en dat het dan niet werkt.
Beste is dus bellen en anders even via My Vodafone app een chat aan te gaan. Die kunnen je hier zeker mee helpen. Succes in ieder geval en je moet je vooral geen hopon hopoff bus voelen... dat is zo erg in het buitenland 😄
Let wel op: vanaf morgen is deze Community (forum) alleen nog maar read only, ze gaan er mee aan de slag. Lees meer: https://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Nieuws/Het-Forum-wordt-vernieuwd/td-p/294708?cmpid=100136
cmhk
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Thanks!
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Is het inmiddels gelukt cmhk ?
cmhk
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Geen idee of het gelukt is, Energieboy. Ik heb instellingen gewijzigd, maar ik kan het niet eerder testen dan dat ik in het buitenland ben, neem ik aan. Maarreh... wèl bedankt voor je hulp! :thumbsup_tone1::thumbsup_tone2:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic