Anja-VK
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

instabiel Wi-Fi

Sinds 2 maanden gaat de WiFi er steeds af en dan moet ik handmatig de Wi-Fi er weer op zetten.

Waardoor mijn bundel halfweg de maand al op is.

Wat te doen. Heb de netwerkinstellingen gereset, wat niet helpt. Zelfs al teruggezet naar de fabrieksinstellingen. 

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4684Posts
  • 439Oplossingen
  • 893Likes

Hoi @Anja-VK ,

Misschien handig om even uit te sluiten of het aan je toestel ligt of het modem. Heb je met andere apparaten ook problemen met de WiFi? Zo ja, neem dan even contact op met je provider om het modem om te ruilen. Mocht je bij Ziggo klant zijn, neem dan even contact op met de Ziggo klantenservice. Heb je het modem ook al herstart?

Indien het toch echt alleen je toestel is en je al hebt gereset als de netwerkinstellingen hebt gereset, dan lijkt het op een hardware matig probleem. Heb je dit ook als je vlakbij het modem bent? Gaat het toevallig om een Samsung?

Laatste dingen eens uitsluiten. Zou je ook even kunnen kijken als je naar WiFI gaat >> geavanceerd >> slimmer-netwerkwissel of dit uitgeschakeld is. Kun je wederom een reset maken (maak een back-up voordat je reset), vervolgens even het toestel kaal te installeren zonder de back-up terug te zetten op het toestel. Als dat werkt zit er mogelijk een corrupt bestand in je data.

Is het niet je modem maar toch echt je smartphone, stuur 'm dan op ter reparatie. Dit kun je online als via een Vodafone winkel regelen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4684Posts
  • 439Oplossingen
  • 893Likes

Hoi @Anja-VK ,

Misschien handig om even uit te sluiten of het aan je toestel ligt of het modem. Heb je met andere apparaten ook problemen met de WiFi? Zo ja, neem dan even contact op met je provider om het modem om te ruilen. Mocht je bij Ziggo klant zijn, neem dan even contact op met de Ziggo klantenservice. Heb je het modem ook al herstart?

Indien het toch echt alleen je toestel is en je al hebt gereset als de netwerkinstellingen hebt gereset, dan lijkt het op een hardware matig probleem. Heb je dit ook als je vlakbij het modem bent? Gaat het toevallig om een Samsung?

Laatste dingen eens uitsluiten. Zou je ook even kunnen kijken als je naar WiFI gaat >> geavanceerd >> slimmer-netwerkwissel of dit uitgeschakeld is. Kun je wederom een reset maken (maak een back-up voordat je reset), vervolgens even het toestel kaal te installeren zonder de back-up terug te zetten op het toestel. Als dat werkt zit er mogelijk een corrupt bestand in je data.

Is het niet je modem maar toch echt je smartphone, stuur 'm dan op ter reparatie. Dit kun je online als via een Vodafone winkel regelen.

Bekijk in context

Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11181Posts
  • 1686Oplossingen
  • 2089Likes

Ben je er inmiddels al achter waar het probleem ligt @Anja-VK?

Hebben de tips van @SamsungExpert  geholpen? 

Uitgelicht topic