guusmeulendijks

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

inloggen my vodafone

Hello,

Ik ben op reis en kan ineens niet meer inloggen op mijn vodafone account, zowel app als online.
Geprobeerd nieuw paswoord aan te maken maar daarmee kom ik zowel online als de app niet in. Via de app nieuw paswoord aanmaken werkt ook niet, komt geen mail na 6x aanvragen.

Belangrijk dat ik snel kan inloggen op gebruikelijke app en online account ivm bedrijfsadministratie.

Ik ben slecht tot niet bereikbaar op mn telefoon, tijdsverschil is ook 13u.

*moderator-edit - persoonlijke gegevens verwijderd *
Hoor graag hoe dit zsm op te lossen,

Groet,

Guus Meulendijks
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @guusmeulendijks,

Ik heb jouw persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd. Het is niet de bedoeling dat je dit soort informatie op een open Community plaatst. Jouw gegevens zijn daar voor iedereen zichtbaar.
Wat betreft je vraag: ik verwijs je hiervoor inderdaad ook door naar onze klantenservice. Stuur ons even een berichtje via Facebook of Twitter. Dan kunnen we met je meekijken wat er precies aan de hand is.

Groetjes, Sharon

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi guusmeulendijks
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend maar je reageert op een open community waar klanten elkaar kunnen helpen met problemen. Je gegevens liggen daarom nu ook voor iedereen open en kan gezien worden. Ik heb een moderator gevraagd deze zo snel mogelijk te laten verwijderen. En omdat dit dus een klanten helpt klanten community is kan ik je daar niet mee helpen en moet je echt contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Wil je niet bellen omdat dit misschien te duur is, je kunt ook eventueel via hier een chat starten.

Dit lijken mij op dit moment de beste wegen om je probleem op te lossen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi @guusmeulendijks,

Ik heb jouw persoonlijke gegevens uit je bericht verwijderd. Het is niet de bedoeling dat je dit soort informatie op een open Community plaatst. Jouw gegevens zijn daar voor iedereen zichtbaar.
Wat betreft je vraag: ik verwijs je hiervoor inderdaad ook door naar onze klantenservice. Stuur ons even een berichtje via Facebook of Twitter. Dan kunnen we met je meekijken wat er precies aan de hand is.

Groetjes, Sharon
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Is het inmiddels al verholen guusmeulendijks ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic