daniekzuur

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

inloggen my vodafone

Ik kan niet meer inloggen op mijn vodafone.. Er opent een pop-up met een onbekende fout is op getreden. Probeer opnieuw in te loggen (7). Dit heb ik zo honderd keer geprobeerd..
9 Reacties 9
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @daniekzuur ,

Heb je dit alleen maar in één soort browser? Mij lukt het namelijk om wel in te loggen via Google Chrome op de PC.
Of heb je het om de MyVodafone app?
daniekzuur
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Myvodafone app. Maar op PC lukte ook niet. Ik probeer Chrome nu even
daniekzuur
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ook op Chrome geeft hij aan inloggen mislukt probeer opnieuw. Hij deed het wel gewoon altijd. Terwijl ik met de app bezig was melde hij automatich af. En inloggen lukt dus niet meer
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @daniekzuur ,

Tussen 23:00 - 00:00 kun je hinder ondervinden tijdens de Myvodafone tegoed sessies (het is handiger om morgen hierover verder te gaan zodat we zonder dit tussenuur zitten), dit omdat er korte werkzaamheden worden uitgevoerd zoals je nieuwe data te synchroniseren en de accounts up to date te houden.
Je kunt het natuurlijk altijd even na 00:10 proberen of morgen.

Fijne avond.
vonnes62

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik kan niet inloggen al maanden niet wat nu??????????????/
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi vonnes62 , welkom op het forum! Niet handig dat je al maanden niet kunt inloggen. Om je via het forum te kunnen helpen, hebben we wel wat meer info nodig. Kun je aangeven wat voor foutmelding je krijgt als je probeert in te loggen? Werkt het inloggen ook niet in een andere browser, of wanneer je de cookies in je huidige browser verwijdert? En ervaar je dezelfde problemen ook in de My Vodafone app?
vonnes62

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hij herkend mijn gegevens niet

vonnes62

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hij herkend mijn gegevens niet
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
vonnes62, mijn collega heeft je gisteren gevraagd een aantal zaken om te testen.
Indien je er nog steeds problemen mee ervaart, neem dan even contact op met de klantenservice.
Zij zullen je er verder mee helpen.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic